Aproape 4 ani!!! (plus concertul vietii mele)

Wow! A trecut o vesnicie (adica 4 ani) de cand am blogul si tot sunt nesimtita pentru ca nu mai scriu nimic nou. Recunosc, cheful de scris mi-a venit astazi dupa ce am vazut noul episod din Awkward si dupa discutia cu buna mea prietena, Oana. Ea, fata cuminte, s-a tinut de blog. Era cazul sa ii mai arat si eu putina atentie…macar odata la 4-5 luni. Tin sa spun ca urasc vremea asta imputita din Bucuresti si ca abia astept sa vina anotimpul meu preferat, toamna. Dar discutiile despre vreme nu au fost niciodata preferatele mele…

Pe vremea cand incepusem blogul asta, eram intre primul si al doilea an de facultate si credeam ca o sa ajung mare jurnalist si ca blogul ma va ajuta o tona. M-a ajutat un c***t! Dar tot e bine ca aveam un refugiu unde sa scriu ce-mi mai trece prin minte. Imi amintesc si acum vremurile din 2009 cand scriam despre Lady Gaga fiind an attention whore si cum vizualizarile pe blogul meu explodasera. Datorita ei am luat 10 la Jurnalism online! Inca o iubesc pe Gaga si inca regret ca nu am mers la concertul ei pe 16 august:( Poate am ratat ceva wow sau poate nu. Sper sa mai revina…

Cel mai tare concert din vara asta a fost, fara indoiala, al celor de la Garbage. Fiind un fan infocat de ani si ani…faptul ca Shirley si Duke s-au uitat direct la mine pentru cateva clipe in timpul concertului ma fac sa realizez ca nu m-am nascut degeaba. Concertul a fost perfect. Shirley Manson arata si canta demential si visul meu de o viata s-a indeplinit! Am stat in primul rand! A fost absolut divin. Ce ma deranja era ca am fost printre putinii fani care stiau varsta lui Shirley si versurile de la melodiile Garbage – mai ales a celor de pe noul album. Come on, people! De ce mai veniti la concert daca nu stiti nici macar versurile de la Blood for Poppies? Bine, astea sunt ganduri de fan inrait care simte ca merita sa fie acolo pe scena cu ei pentru ca nimeni nu e mai constient decat mine cat de tare e trupa Garbage. Am si cateva poze de la concert!

A fost ireal! Nu mi-a venit sa cred ca eram la 10 metri de cea mai tare cantareata din Univers si ca am ajuns in sfarsit sa ii vad live! Concertul a inceput cu melodia care-mi este ringtone: Automatic Systematic Habit si s-a incheiat cu Vow! Imi pare rau ca nu a fost mai lung si ca au anulat sesiunea de autografe promisa. Now that’s riding high on a deep depression! [fanii adevarati vor intelege!] Acum mai lipseste sa vina No Doubt si viata mea e completa!

In ultima perioada s-au intamplat si lucruri mai putin fericite, dar pentru acelea voi rezerva noi postari…

2 thoughts on “Aproape 4 ani!!! (plus concertul vietii mele)

  1. sandy says:

    Sal. Eu zau nu mai stiu cum sa dau de tine. Nu tu facebook, nu tu mess, nu tu cele doua nr de tel pe care le aveam. Vad ca aici ai scris de curand. Da-mi un semn ca tare ingrijorata sunt.

    • Anca says:

      Sunt vie, Andreea! Stai linistita. Twitter-ul inca mai exista, iar de pe mess nu am disparut niciodata. Pur si simplu nu sunt eu online.

Leave a Reply

