Pentru că orice prietenie începe cu o pizza

Azi a fost o zi lungă și obositoare, dar uite că în articolul ăsta nu îmi vine să mă plâng. Sigur, oameni de căcat sunt la tot pasul, dar fix ăia sunt cei care te ajută să îi apreciezi pe cei care îți aduc zâmbetul pe buze.

Ca să sar de la una la alta fără o logică prestabilită, sunt mare fan Friends. În ultima vreme vorbesc numai în citate din Friends și pe accente care mai de care mai variate. Persoana cu care vorbesc în astfel de citate e un wannabe Joey Tribianni care are cel mai haios “How you doin’?” de pe plaiurile mioritice! Am căzut de comun acord cu Măriuca să o trec Joey în agenda telefonului. Pentru că pur și simplu ascunde un pui de Tribianni în ea! Personajul din Friends cu care mă asemăn eu e Chandler, dar nu am să discut foarte mult despre asta pentru că articolul ăsta îi e dedicat Măriucăi și abilității ei excelente de a comanda pizza!

În drum spre casă:

Măriuca: Hai să comandăm pizza de acum!

Eu: Păi…

Măriuca: Ce e?

Eu: Nu…

Măriuca: Nu-ți știi adresa???

Eu: Hei! Abia m-am mutat, da? Știu că e în Sectorul 2 pe șoseaua Colentina. A, și în București!

Măriuca: Incredibil!

Detalii, detalii! Ajungem în fața blocului și facem poză la adresa de pe bloc ca să spunem celor de la pizza unde să vină. Măriuca sună să dea comanda.

Pizza Tei: Ați mai facut comandă la noi?
Mariuca: Nu..
Pizza Tei: Cum vă numiți?
Mariuca: Anca Petrescu
Pizza Tei: Numărul de telefon?
Mariuca: 0724.214….

La o adică, puteam să dau și eu comanda, dar cuiva îi place să se folosească de identitatea altora. O fi vreun vis ascuns de-al ei să aibă numele meu, sau cine știe care-i treaba?! În timpul în care comanda pizza pe numele meu, eu abia mă abțineam din râs.

Faza și mai haioasă a fost când a primit un telefon de la ăia cu pizza: “Doamna Anca Petrescu, v-a sosit comanda!”. Măriuca avea o privire de genul “cine dracului e Anca asta?”.

Revenind la paralela cu Joey și Chandler din Friends. Faptul că Măriuca s-a folosit de numele meu, mi-a adus aminte de ziua în care Joey și-a făcut programare la pensat pe numele lui Chandler. Totuși, nu a diminuat cu nimic penibilul situației. Auziși, Măriuco? Situația nu se poate plia pe cea din serial, dar înțelegi unde bat…

Haioasă zi! Mersi, “Joey”!:D

2 thoughts on “Pentru că orice prietenie începe cu o pizza

  1. Mariuca says:

    ROFL =)) Cum sa nu stii unde stai?!?!? Ma fac eu mare si o sa devin un adevarat Joey cu tight jeans and stuff. :)) until then How ya’doin?!?! Pupix si 10x a lot…hugs si la mai multe zile din astea…:*

Leave a Reply

