Oficial mă mut…hai să fie 5 cu noroc!

M-am bucurat zilele astea că se ivise oportunitatea să mă mut de la babă. E oficial acum. Mă mut marți. Până acum mă bucuram că o să stăm în vechiul apartament al unchilor și că nu vom avea nicio gazdă pe cap. De asemenea, mă bucuram că unchii mei o duc bine cu banii și că nu ne vor cere chirie, ci doar întreținere. Doar suntem rude! Mda, de unde?

După ce m-am bucurat ca o proastă că scap de babă și nu voi mai plăti chirie, unchiul meu trântește oficial super oferta: ne va cere cu 2 milioane mai puțin față de cât plătim la actuala gazdă. Pentru un apartament cu juma’ din utilitățile pe care le avem aici, dar cu 2 milioane mai ieftin, noi ar trebui să-i mulțumim. Mă abțin de la a înjura(fie și în gând), pentru că mereu se va găsi un unchi care să-mi citească blogul cu voce tare în fața bunicilor.

Ar fi a cincea oară când mă mut și ceva îmi spune că nu e ultima oară. Am înțeles că nu avem chiar TOT ce ne trebuie în apartament, dar atâta timp cât e la 7 minute de locul ei de muncă, mamei îi convine. Ca întotdeauna, părerea mea nu contează. Story of my life! În fine, să zicem că va fi minunat că vom scăpa de babă și televizorul ei dat la maxim care nu mă lăsa să dorm mai mult dimineața…Ăsta e și principalul motiv pentru care vreau să plec cât mai repede de aici. Și internetul de căcat. Stau 15 minute să mă reconectez de fiecare dată când iese firul de net sau când se mișcă puțin. Chestia asta m-a dus la exasperare luni de zile și sper ca odată ce mă mut de aici va fi mai bine, măcar din punct de vedere al netului.

Nu știu de ce, dar nu sunt atât de fericită ca acum câteva zile când am aflat că ne mutăm. Nu îmi place nici cartierul, mă enervează că nu am de ales, dar măcar e bine că scap de babă și de net de căcat. Mamă, ce mă oftic că nu pot adăuga și mai multe refulări în postarea asta, pentru că știu că va exista un membru al familiei care va citi blogul meu. Nu m-au citit ei când am scris articole despre desene și cântece și mă vor citi când sunt ofticată.

În fine, marți mă mut și nu va fi neapărat mai bine ca aici. Aș fi scris mai mult, dar ce am omis de aici sunt multe “căcat”-uri. Le las pentru alte zile.

5 thoughts on “Oficial mă mut…hai să fie 5 cu noroc!

  1. adimihai says:

    “pentru că mereu se va găsi un unchi care să-mi citească blogul cu voce tare în fața bunicilor.”

    :)))))))))))))))))))))

Leave a Reply

