Dragă Traian…

I-am mai scris și incopetentei de fie-ta acu’ vreun an și am primit feedback. Acum ți-a venit și ție rândul. Nu m-am chinuit să-ți scriu un mail; sunt convinsă că te mai cauți pe Google din când în când.

Știi că populația e revoltată împotriva ta, nu? Știi că toți considerăm că ești un idiot pentru “geniala” propunere de a reduce salariile și pensiile cu 25, respectiv 15 procente? Problema se pune astfel: există oameni cu pensii mai mici decât salariul minim pe economie (mama mea e un exemplu elocvent) și oameni care abia își plătesc utilitățile din salariul mizer pe care îl acordă statul. Dacă oamenii ăștia abia trăiesc de pe o zi pe alta, crezi că lucrurile vor arăta mai roz după ce le tai fără milă din venituri? Poate că soluția ta ascunsă e de a comite genocid. Astef, populația se reduce, nu vor mai exista atât de multe guri de hrănit și așa își revine economia. Bănuiesc și eu, că altă explicație nu văd.

Ne-oi băga tu pe gât faza cu criza și cu vechiul împrumut de la FMI, dar eu nu te cred. A mai existat un împrumut menit să ne scoată din căcat și parcă acum ne cufundăm mai rău ca oricând! Ce s-a întâmplat cu banii ăia? Ce spitale/școli/drumuri etc. s-au modernizat de banii ăia? Sau câți oameni ai salvat de la foamete prin acel împrumut? Dacă ai avut intenția asta, te aplaud. Dar de ce s-au scumpit alimentele și medicamentele? Așa-zisa ta intenție ar fi fost nulă. N-ai fi rezolvat nimic.

Bine, pe tine te-o fi durând te doare fix în cur de restul populației. Tu te plimbi cu Dusterul de 17.400 de euro, cică primit cadou de la Prima Doamnă. Să-l stăpânești sănătos! Dar noi din ce-o să trăim? Nu te beștelește nimeni că ți-ai luat mașină, dar mi se pare de prost gust să se mediatizeze treaba asta. Țara moare de foame și Băse are Duster… Era doar o simplă constatare. Ai grijă cu ce te lauzi pe viitor!

Hai să-ți arăt ceva ce s-ar putea să-ți pară cunoscut:

Jur să-mi dăruiesc toată puterea şi priceperea pentru propăşirea spirituală şi materială a poporului român, să respect Constituţia şi legile ţării, să apăr democraţia, drepturile şi libertăţile fundamentale ale cetăţenilor, suveranitatea, independenţa, unitatea şi integritatea teritorială a României. Aşa să-mi ajute Dumnezeu!

Știi ce-i asta? E textul jurământului prezidențial pe care, dacă îți mai amintești, l-ai rostit și tu de vreo două ori. Hai să facem o mică analiză pe text ca să-ți zic unde greșești:

  • Spune acolo că te dedici propăștirii materiale a poporului? Care, poporul ăla care nu mai are bani să-și ia mâncare și medicamente că spui tu că tre să se taie din salarii, pensii și subvenții?
  • Zici că aperi drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor. Ideea e că tu le tai direct veniturile. Nu îți mai pasă de drepturile și libertățile lor fundamentale (traiul decent, alea-alea).
  • N-are treabă Dumnezeu cu ce faci tu. Important e să te ții tu de meseria de președinte și să nu mai speri în ajutor divin.

Nu te mai băga la lucruri mărețe când știi că nu le poți face față!

Încă ceva…am auzit că le spui oamenilor să nu mai facă atâția copii că sunt Pamperșii scumpi și că ți se pare o prostie că se dau gratis prin programe speciale. Asta e presus prostiei! Nimeni nu e stăpân pe familiile populației! Ce vrei acum? Ca lumea să revină la scutece din bumbac care trebuie spălate zilnic? Apoi o să ne spui că ar trebui să facem economie la apă și detergent. Ești penibil!

Băse, eu, una, te urăsc pentru căcaturile pe care vrei să le faci.

Sper din tot sufletul să se găsească unul deștept care să vă împuște și pe tine și pe Boc. Să fie revoluție! Am zis!

P.S.: Nu vreau să moară nimeni, dar decât să moară o țară de foame, mai bine sacrificăm doi pentru binele tuturor!

Cu lipsă de stimă și respect,

Anca Petrescu

7 thoughts on “Dragă Traian…

  1. Irina says:

    Eu as dori totusi sa ii multumesc pe aceasta cale domnului presedinte ca nu dubleaza regia de camin incepand de luna asta (pentru ca nu am reusit inca sa platesc nici pe luna trecuta) si ca nu ne taie bursele decat de la anul.
    😛

  2. Samy says:

    mei… degeaba ne plangem…. romanii l-au votat si tare imi e ca daca vor mai aveam ocazia o vor mai face si in viitor. Astia suntem si asta reprezentam :)):)):)) In fond, presedintele este imaginea populatiei pe care o conduce

  3. raluca says:

    Faptul ca i-a cumparat nevasta-sa Duster ma face sa-mi smulg parul din cap. Ne considera atat de tampiti incat sa credem ca o casnica caca bani (urat limbaj, recunosc) si isi permite sa cumpere masina? Majoritatea romanilor fac credite pe care apoi le platesc muncind intr-unul, doua locuri, cel putin, ca sa-si cumpere un amarat de Logan… Este un hot, un comunist scapat din lanturi…

    Si ai dreptate, Anca! Vrea sa comita genocid! Asa a stiut el sa invete istoria: toate crizele s-au incheiat prin uciderea oamenilor lipsiti de aparare! Dar a gresit enorm, pentru ca ne vom apara pensionarii, somerii si ceilalti sarmani! Am invatat si noi ceva din istorie!

Leave a Reply

