Nu mai vreau să stau în chirie! Vreau o locuință!

Asta se aplică atât în viața reală cât și în cea virtuală. Până câștig propriul apartament, îmi încerc norocul la propriul domeniu. Am aflat că cei de la blogway și be FAIR! au pus la bătaie un domeniu pe .ro și în acel moment mi-am spus “I have to have it!”. Din septembrie 2008 am intrat în blogosferă, iar în mai 2010 mă bucur de aproape 16.000 de vizite cumulate. Comparativ cu marii bloggeri nu e mult, dar dacă voi trece pe .ro, lumea mă va ține minte și vă mai accesa mult mai ușor. În plus, am văzut că ancapetrescu.ro nu e luat, deci cred că e un semn că domeniul pus la bătaie mi-e rezervat!

Profesorul de Jurnalism Online ne-a spus că blogspot e pentru începători, wordpress e pentru intermediari, iar domeniul pe .ro e deja pentru avansați. Am avut blog pe blogspot, am renunțat la el și am trecut pe wordpress. Acum aștept următotul pas. Vreau să mă mut! Vreau locuința mea pe .ro.

Peste o lună termin facultatea. Mi-ar plăcea să marchez acest moment altfel decât printr-o diplomă. Vreau să îmi aduc aminte că atunci când am terminat, am primit un domeniu pe .ro cadou. Va fi o evoluție pe plan personal încununată cu una pe plan virtual.

WordPress îmi place,a fost o gazdă primitoare, dar vreau să trec la următorul nivel. Până acum, blogul meu a fost legat de wordpress. Aș vrea ca, în viitor, să fie legat exclusiv de mine. De aceea My Own Moon se va transforma în blogul Ancăi Petrescu. Momentan stau în chirie pe wordpress. Vă rog, ajutați-mă să devin proprietara blogului meu!

Și nu vă rog doar eu. Vă mai roagă și pisica google-ului!

One thought on “Nu mai vreau să stau în chirie! Vreau o locuință!

Leave a Reply

