“Ce păr frumos aveți! E natural?”

Cine pune astfel de întrebări? Cretinii care racolează fete pentru așa-zise reclame la diverse produse cosmetice. Astăzi, un astfel de cretin mi-a pus întrebarea din titlu. Pe bune? Mă întrebi dacă părul meu e natural când vezi că e tuns până la umeri și când culoarea lui e complet nedefinită? Poate dacă aveam perucă sau extensiile, nu-mi ajungeau până la umeri. Dacă e să apelez la astfel de trucuri, pulsez la maxim lungimea părului.

În fine, omul mă stresează să-i las un număr de telefon ca să mă contacteze în cazul unei selecții de modele. Să-l bag în origini sau să-i dau un număr fals? Mai bine, i-am zis că mă grăbesc. Îmi spune că nu durează decât 2 minute și că să mă duc la sediu care se afla în spatele unui bloc. Nici moartă nu fac prostia asta și îi spun că am treabă, licență și n-am timp de așa ceva. Avea o mutră supărată, de parcă îmi ratasem cea mai tare ocazie din viață. Cât căcat! Cât căcat!

Omul nu avea o insignă, o carte de vizită sau ceva care să ateste că ține de o anume agenție de modele. Plus că pliantele pe care le avea în mână păreau vechi, mototolite. Nu l-ar fi crezut nici dracu’. Îmi pare rău pentru acele fete care or fi pus botul și s-au dus la “sediu”.

Din principiu, sunt împotriva agențiilor de modele pentru că ele există ca să ne facă pe noi, fetele care nu arată tocmai splendid, să ne simțim de căcat când ne uităm cât de grase și nașpa suntem. Dacă n-ar exista căcaturile astea, poate că stima noastră de sine ar fi un pic mai ridicată. Când asociez figura mea cu o agenție de modele, mă apucă plânsul și râsul deopotrivă, pentru că nu avem elemente comune.

Eram odată pe la Piața Romană după o zi de cumpărături eșuate ( că nu găsisem nimic) și vine unu’ cu un pliant de modele la mine. Îmi spune că am ochi frumoși (păcat că-s chiori) și că aș putea fi în reclame pentru mascara sau farduri de ochi. Eu îi tot spuneam că nu mă pasionează și că nu am făcut niciodată chestia asta. Apoi omul îmi spune că pot să mai particip și la emisiunea de pe Euforia TV, ” Shoppingul, pasiunea mea”. Atunci i-am zis: URĂSC SHOPPINGUL!!!

“Atunci vă urez o zi bună!”

Hai pa!

Cine ar vrea să fie celebră că lumea o admiră în costum de baie sau lenjerie intimă pe podium? Cretină întrebare. Probabil multe fete care au mai mult corp decât materie cenușie. Pe de o parte, bravo lor că se mențin și se îngrijesc pentru “meseria” asta. Pe de altă parte, mi se pare superficial ca jobul tău să fie îmbrăcatul, dezbrăcatul și defilatul. Părerea mea de fată grasă și urâtă…

Ca un sfat pentru fetele naive: nu-i băgați în seamă pe cretini care spun că vă vor distribui în reclame. E falși! La fel ca oferta tipului din poza de mai jos.

One thought on ““Ce păr frumos aveți! E natural?”

  1. big-bum says:

    Probabil omu vroia sa sitie daca esti vopsita sau nu.😀

    Nu mi se pare o intrebare deplasata, mai ales daca ai un par destul de frumos.

    Bine, ca era un asa zis angajator &shit, nu comentez, ai dreptate.:)

Leave a Reply

