Social media e obositoare ca dracu’!

A nu se înțelege greșit; îmi plac facebook și twitter și îmi place să scriu pe blog. Dar a adăuga lume în neștire doar de dragul de a trece un seminar mi se pare de căcat. Profu’ zice că o să îi mulțumim mai târziu. Dacă nu-ți pot mulțumi acum, nu-ți pot mulțumi nici mai târziu. Poate că-s eu nebună că-mi place să văd ce fac doar oamenii care mă interesează. De ce aș vrea să știu că cineva care nu mă interesează atât de tare și-a făcut macaroane cu brânză? Am impresia că unii oameni nu înțeleg care-i treaba cu Twitter-ul.

Îmi pare nespus de rău că nu am postat acest articol înainte ca altcineva să explice regurile de utilizare a Twitter-ului. Iată ce anume NU trebuie să faci pe Twitter sub nicio formă:

Așa m-a scutit pe mine de pălăvrăgeală multă. Pentru cei care nu înțeleg engleza: îmi pare rău pentru voi că în secolul 21 nu stăpâniți cea mai vorbită limbă din lume. Spun asta cu cea mai mare sinceritate! Revenim la update-urile de pe Twitter. Nimănui nu-i pasă ce ați mâncat la cină sau de câte ori s-a căcat câinele vostru. Haideți să folosim Twitter în scopuri utile!

Facebook poate fi un loc nașpa sau mișto, depinde cum vrei și tu să-l faci. Dacă nu stai toată ziua să joci Farmville sau cine știe ce alt joc inutil și chiar cauți informații și oameni interesanți, atunci Facebook poate fi cul! În schimb, dacă programul tău zilnic implică hrănirea porcilor imaginari, atunci e trist! Nimănui nu-i pasă de ferma, mafia, cafeaua sau căcatul tău de pe Facebook! Am dat și join la un grup de genul ăsta! Mi s-a părut super haios.

Denise, fata care a explicat cum să te porți pe Twitter, are și 10 reguli de conduită și pe Facebook. Sunt perfect de acord cu ea:

M-a amuzat teribil! O urmăresc pe tipa asta pe Twitter și Facebook și chiar se ține de regulile astea. Bravo, Denise!

Ieri am vrut să mă uit la un film/serial sau să scriu pe blog. Nu am avut timp, pentru că a trebuit să adaug oameni la lista de Facebook și Twitter. Nu m-am gândit niciodată că social media îmi va mânca din timpul liber. Sper să merite… Amân de mult să văd Spiderman…

300 de oameni?!

One thought on “Social media e obositoare ca dracu’!

  1. Coryna says:

    Da! Da! Eu fac parte din seria aia de oameni tristi care si-au facut conturi pt ca asa a trebuit, care tb sa dea fallow..iar acum sunt si mai trista pt ca am ajuns sa fiu maniaca cu FarmVille!
    La naiba!

Leave a Reply

