Mânca-mi-ai…tortul!

Pauzele lungi mă fac să uit de blog și asta nu-mi face deloc bine. Când sunt în budă locuri total nefericite, atunci îmi vin cele mai bune idei. Și după ce am revenit pe net, le-am uitat. Pentru că așa funcționează ironia, se pare.

Am o poză în calculator pe care vroiam să o public de mult timp și pe care vreau să o comentez.

N-am crezut niciodată că numele meu va fi suficient de popular și atractiv încat cineva va numi un tort după el. Pe de altă parte, de ce există nume de torturi/prăjituri cu nume de fete? Și pe ce criterii aleg numele astea? Îmi aduc aminte că bunica mea avea cândva un caiet de rețete de prăjituri cu diverse nume de fete. Nu mi-a picat fisa atunci să o întreb de ce prăjitura X se numește așa. Păcat…nu mă gândeam că o să scriu despre asta în 2010.

Ceea ce mă roade pe mine e că tortul Anca era la ofertă. De ce? Nu se vindea și de-aia l-au băgat la ofertă? De ce tortul de ciocolată încă se vindea bine, iar tortul Anca a fost băgat la ofertă? M-am simțit ciudat pentru că delicatesa care-mi poartă numele e atât de ieftină și că are foarte multe culori. Nu am prins o poză bună cu tortul pentru că era în cutie de plastic și telefonul meu nu e pe atât de performant pe cât mi-aș dori. Un tort care conține culoarea albastru nu mă va determina niciodată să-l cumpăr. Nu era un albastru de afine, era un albastru “ciel”, deci nu era echivalentul niciunui fruct.

De aici tragem concluzia că tortul Anca nu e sănătos. Asta ce legătură are cu persoana Ancăi? Poate Anca e fată bună (zic și eu…), dar voi vreți să faceți terci numele ei numind un tort nesănătos după ea. Dacă aveam mai mult tupeu și minte mai puțină, mă luam de ăia de la Real. Le băgam și un text de genul “Cine v-a dat dreptul să-mi folosiți numele?”. Dar cum sunt un om întreg la minte (fir-ar!), m-am abținut. În mintea mea de copil prost, sunt singura Anca de pe planetă și mă simt super ofensată când cineva îmi folosește numele în orice scop. Dar asta e o cugetare de om cu toane, deci feel free to ignore me!

Voi cum v-ați simți dacă un tort cu numele vostru ar fi la ofertă? Sunt curioasă să aflu…

5 thoughts on “Mânca-mi-ai…tortul!

  1. Cati says:

    Cred că m-ar pufni râsul să văd scris mare: TORT CATI. Bine, eu am în minte acum un tort cât mine de mare, cu ciocolată, frişcă şi fructe, fără să fie colorat cu albastru ciel sau plumburiu în dungi. Ceva simplu, natural. L-aş mânca de plăcere. Adică m-aş mânca singură.:))

  2. sorana says:

    eu am mancat elodia atunci cand inca nu se stia, de fapt nici nu se presupunea ca a murit… doar ca aparea cioaca la otv destul de frecvent😀

  3. camnaspa says:

    Tort elodia :)))) . Eu n-as manca asa ceva, ma duce cu gandul la putreziciunea cadavrului ei (si acum jurnalistic: asta, daca presupunem ca a omorat-o CINEVA)

    Raluca

Leave a Reply

