Mami, vreau să salvez lumea!

Nu știu dacă e excesul de Sailor Moon care mă face să spun asta, dar vreau să fiu un super erou! Povesteam acum ceva vreme ce aș face dacă aș fi președinte. M-am gândit mai bine și am realizat că nu vreau să am nimic de-a face cu politica. Am detestat-o mereu și nimic nu mă va face să mă afiliez vreunui partid sau chestie de genul ăsta.

Titulatura de super eroină e cea mai potrivită pentru mine. Sunt genul de persoană care e incapabilă să distrugă ceva, fie și material. Dacă asta se întâmplă vreodată e din greșeală și pentru că sunt ușor neîndemânatică. N-am nevoie de vedere X ray. Mă mulțumesc dacă sunt scutită de miopie. Nu vreau să zbor fără aripi. Vreau să știu că am din ce flutura când vântul nu mă mai ajută. Nu vreau să rănesc fizic pe cineva, pentru că m-ar mustra conștiința. Prefer să îl învăț o lecție pe răufăcător doar prin izolare de restul lumii pentru totdeauna.

Unul din visurile mele cele mai mari e să nu mai existe crime. Nu mai vreau ca lumea să fure, să ucidă sau să terorizeze mase. Știu că pacea mondială e dorința supremă a candidatelor de la Miss, dar nu cred că există cineva care să mai creadă în clișeul ăla. Dorințele mele par copilărești, dar măcar nu vor răul nimănui.

Cred că dorințele copiilor sunt cele mai pure ( cu excepția celor materiale gen “Mami, vreau noul model de playstation!”). De aceea mă bucur că n-a crescut copilul din mine și că încă mai are puterea să viseze și să își pună dorințe. Una din ele e ca pisica să înceapă să vorbească și să-mi spună: “Anca, tu trebuie să salvezi lumea asta că e cu curu’-n sus!”. Acum dilema e: care pisică să-mi spună asta? Hmm… cred că Goguleț că eu cu el am o relație mai specială. Scuze, Tzutzu, dar tu ești prea miserupist!

Ca simplu om nu pot schimba lumea. De aceea vreau să fiu supereroină. Super eroină cu suflet de copil!

3 thoughts on “Mami, vreau să salvez lumea!

Leave a Reply

