Cineva chiar mă iubește!

Anca: Raluca, mă doare (*orice*) atât de rău!

Raluca: Ai pățit ceva?

Anca: Nu știu, dar sunt pe moarte!

Raluca: Aoleu! Iar?

Recunosc cu cea mai mare sinceritate că am momente dese de ipohondrie. Mă doare ceva, automat diagnosticul meu e moartea! Și Raluca e trezirea mea la realitate. Nu mă lasă să-mi plâng de milă de ea. Aștept să spună ea ceva de genul “sărăcuța de tine” și apoi să-i dau replica de om puternic “voi fi ok”. Așa îmi demonstrez că sunt demnă de milă și că mă pot mobiliza.

Moartea nu are nicio șansă să mă atingă atâta timp cât o am pe Raluca prietenă. Îi poate spune “Bă, ai turmentat-o destul pe fata asta de-a lungul vieții! Hai beși la oameni care chiar merită să moară!”. Și astfel, am dovada logică cum că voi trăi veșnic. Ce bine e să ai o prietenă care ar alunga și moartea pentru tine…

Raluca mi-a zis că o fac să zâmbească chiar și când e supărată. Dumnezeule, chiar am puteri magice! Fac oamenii să râdă sau măcar să zâmbească. Știam eu că nu am fost pusă pe lumea asta degeaba! De aceea sunt oameni ca Raluca, Oana și Corina care îmi amintesc mereu de ce exist. Sună incredibil de siropos și știu că nu e genul meu să mă exprim mereu așa, dar când vine vorba de oameni pe care-i iubesc, ați fi uimiți să vedeți că sunt o dulceață de fată. Nu am să vorbesc despre cât îmi vine să bocesc că terminăm semestrul ăsta și nu o să ne mai vedem decât la Sfântu’ Așteaptă.

Raluca, ne vedem mâine și așteaptă-te să te mai disper cu ipohondria mea:))

Ia uite cum am arăta noi în versiunea manga…

Raluca, mulțumesc pentru că mi-ai arătat că o colegă îți poate fi și prietenă.

Te pup, te iubesc și te cinstesc la un covrig în ziua bursei:)) Știi de pe acum!

4 thoughts on “Cineva chiar mă iubește!

  1. oana says:

    Lasati,mah, fata. Are dreptul sa ne descrie cum vrea, doar e blogul ei (pe mine m-a facut alcoolica cu o ocazie, dar nu m-am suparat =)) ) ;))
    Si e dulce cand imi trimite mesaj sa vada daca sunt bine, pentru ca e ingrijorata.🙂

Leave a Reply

