Doar atât?

E ciudat că februarie a fost o lună destul de liberă, dar eu tot nu am postat atât de des pe blog. Ba nu am avut net acasă, ba mi-au murit subiectele…ba aduc pretexte penibile, cum ar fi și ăsta. Nu știu de ce, dar din când în când postez câte un articol vorbind despre incompetența mea de a mai posta ceva. E un fel de exercițiu: ce să scrii când nu mai știi ce să scrii sau hai să faci ceva din nimic.

Februarie nu a fost o lună productivă, dar se pare că în curând va trebui să scriu pe blog fie că vreau, fie că nu. Cică ne cere la școală să ne facem blog pentru eventualele teme pe care le vom primi. Aș putea face un nou blog, dar…cunoscând cât de dezorganizată sunt eu cu ale tehnologiei, nu cred că aș reuși să administrez două bloguri. De cel pentru școală aș uita complet. Așadar, dacă vor exista postări care vor determina oamenii să zică WTF? atunci vor știi că sunt pentru școală. Asta dacă nu va fi nevoie să scriu despre Lady Gaga. În cazul ăla voi fi super happy! Da, am o obsesie pentru Lady Gaga. So what else is new?

E uimitor cât pot abera în rândurile astea, doar pentru a face un articol lung. Nu suport oamenii care zic că sunt “bloggeri”, dar postează o melodie și un rând, iar acea postare se numește articol. În ceea ce mă privește pe mine, dacă am un subiect pe care îl disec, atunci așteaptă-te la un articol lung! În cazul de față, vorbesc despre inabilitatea de a scrie ceva. Așa că lungimea articolului e nedefinită.

Pe cât de imprevizibil este stilul meu de a scrie, postarea asta se va termina aici. Abilitatea mea de a abera nu poate fi extinsă prea mult că altfel dispare.

Chestia asta mă întristează la maxim:

Leave a Reply

