Valentine’s Day sucks balls!

Dacă ar fi să îmi fac propriul calendar, luna februarie ar avea o zi în minus, și anume data de 14. Motivul e că în acea zi trebuie să “ne manifestăm dragostea” fie că avem chef de asta sau nu. Căcat! Îmi manifest dragostea când vreau, nu când îmi spune un căcat de sărbătoare furată de la americani. Dragostea trebuie sărbătorită în fiecare zi bucurându-te de clipele petrecute cu persoana iubită. 14 februarie ar trebui să fie o zi obișnuită, dar de ani buni a fost transformată într-un produs.

Prin orice magazin calci, nu ai cum să nu dai de inimioare de toate mărimile. Cică prin alea demonstrezi jumătății tale c-o iubești. Pe principiul “cadou mare=iubire mare”, comercianții sunt în stare să-ți spună ceva gen “Dacă o/îl iubiți, de ce să nu dați un ban în plus? Doar e Valentine’s…”. E amuzant cum vânzătorii se cred stăpâni pe banii tăi în astfel de situații. Și dacă nu cumperi nimic din magazinul lor, automat te judecă! Apoi bagă acel zâmbet fals și îți spun “O zi bună! Vă mai așteptăm pe la noi!” când, de fapt, vor să zică “Du-te-n morții mă-tii de zgârcit!”.

Zilele astea am dat de o “super ofertă” de Valentine’s Day de la Intercontinental. Suna cam așa:

Dacă înțeleg bine, toată “super oferta” asta se poate traduce gen: “Vino să faci sex de 5 stele și să mănânci ca un porc! În ziua următoare nu-ți dăm micul dejun (breakfast) și nici prânzul (lunch). Îți dăm un hibrid de masă (brunch), că-i mai ieftin pentru noi, dar tu ești un prost și oricum ai plătit în avans!”. Cine e atât de snob încât să dea 680 ron pentru ceva ce ar putea face acasă (sex) și pentru ce ar putea mânca la un restaurant decent fără să cheltuiască o avere? Cine cunoaște astfel de oameni, spuneți-mi și mie comentând mai jos, vă rog! Mă roade curiozitatea…

Eu n-am celebrat niciodată Sfântul Valentin. Nu mă cheamă Valentina, în primul rând. În al doilea rând, nu-mi plac tradițiile, fie ele și împrumutate. Urăsc să știu că toată lumea face ceva și că ar fi frumos ca și eu să intru în acest spirit. Îmi iubesc prietenul și am norocul că și el gândește la fel când vine vorba de sărbători de genul ăsta. Nici ideea de Dragobete nu mă încântă. Din nou, mă simt obligată să celebrez după calendar. Mă lăsați odată? Nu trec 10 zile de la agitația cu Valentine’s Day și mai trebuie să sărbătoresc încă o dată?

Îngerul ăla în curu’ gol, Cupidon, e o idee mai proastă ca Moș Crăciun!

Leave a Reply

