Și Oscarul merge la…

Mine!!! Bine, nu chiar Oscarul, dar un premiu important pentru suflețelul meu, primit de la draga mea prietenă, Oana. Premiul se numește “The Superior Scribbler Award”, ceea ce s-ar traduce ca fiind “Premiul Scriitorașului Superior”. Sună șmecher și mă bucur că am câștigat o asemenea distincție. (*Asta sunt eu fiind orice în afară de modestă*). Motivul pentru care am primit premiul ăsta e că, zice Oana, discuțiile cu mine sunt întotdeauna o plăcere. Cum să nu vrei să dai premiul mai departe? Apropo…mulțumesc, Oana!

Ce trebuie să fac mai departe?
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să își creeze o legatură pe net la blog-ul (și autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie să își prezinte premiul pe blog și să adauge un link la acest post, care ne explică ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. trebuie să posteze aceste reguli pe blog-ul lui.

Dau premiul mai departe la următoarele persoane:

1. Vlad, pentru că îl iubesc din tot sufletul și pentru că îmi doresc să posteze mai des pe blog.

2. Mike, pentru că tocmai a făcut primii pași în blogosferă și merită încurajat!

3. Oana, pentru că m-a onorat cu acest premiu și mi se pare normal să i-l ofer și eu.

4. Corina, pentru că e cel mai mare fan al lui Hello Kitty și trebuie să inaugurăm cumva intrarea ei în blogosferă.

5.Silvia, pentru că îi citesc blogul cu plăcere și așa văd cele mai noi ședințe foto ale lui Lady Gaga.

Pentru a vedea de unde vine ideea inițială cu acest premiu, vizitați blogul The Scholastic Vibe. Enjoy!

One thought on “Și Oscarul merge la…

Leave a Reply

