Chestii nu doar suportabile, ci de-a dreptul adorabile

Am zis  “Hai să nu mai fiu o plângăcioasă care folosește blogul ca să se descarce de furie și frustrări!”. Cum am scris o listă de chestii pe care nu pot să le suport, pot scrie și o listă cu chestii care îmi fac ziua mai bună.

1. Când Goguleț vine la mâna mea să fie mângâiat. Cum să nu-l iubești?:)

2. Când cineva îmi urează “O zi bună/O seară bună” și chiar o spune pe bune.

3. Când merg pe stradă și am o melodie bună în căști.

4. Când paznicii de la metrou expediază cerșetorii ca să nu mai deranjeze călătorii.

5. Când îl văd pe Vlad zâmbind. Și parcă nu-mi doresc nimic mai mult…:)

6. Când am suficiente dulciuri în casă. Copilul din mine cere ciocolată în fiecare zi!

7. Când o pițipoancă își rupe tocul pe stradă în văzul lumii…(da, stiu, sunt groaznică!)

8. Când am atâta timp la dispoziție…și am timp să fac orice…implicit să dorm.

9. Când cineva mă laudă pentru ceva. Crește sufletul în mine. Nu se pune atunci când mă laud eu…poate pentru că lucrul ăsta nu se întâmplă niciodată…

10. Când am inspirație…pentru un post pe blog, pentru un eseu, pentru un desen…pentru orice.

În linii mari, pot spune că lucrurile simple aduc cel mai plăcut zâmbet pe buze, fie el și unele de genul  “ha! ai căzut și ți-ai rupt piciorul!”. Nu se aplică la oricine, evident! Nu sunt atât de crudă…

Off topic: Știu că nu am făcut un review la “New Moon” deși spuneam că o să fac. Ideea e că altcineva a făcut treaba asta înaintea mea și i-a ieșit o treabă impecabilă și teribil de amuzantă! Vă invit să vizionați. Pentru mine, au fost cele mai amuzante 12 minute și ceva din viață!

Omul ăsta e incredibil de amuzant și recomand să-i vedeți canalul de youtube!

Această postare a fost sponsorizată de pisica în prosop albastru. Give him some love!!!!

Adorabil, nu?

2 thoughts on “Chestii nu doar suportabile, ci de-a dreptul adorabile

Leave a Reply

