Ce vreau să fac până mor

Nu că mi-aș planifica moartea prea curând, dar am multe chestii pe care vreau să le realizez înainte să dau ortu’  popii. Am 21 de ani și o căruță de vise de care tot trag. Vreau să devină realitate!

Unul din ele e ceva cu care l-am bătut pe Vlad la cap multă vreme și el mi-a zis că e imposibil: vreau să vizitez toate statele Americii. Încă de când eram mică speram să ajung acolo. Vreau să am cetățenie americană! Vreau să lucrez la o revistă în America. Vreau să merg la premierele filmelor tari în calitate de reporter. Pur și simplu vreau să nu mai fredonez  “New York, New York” sau “Empire State Of Mind”  pe străzile Bucureștiului și vreau să ajung acolo! Și ca să folosesc un clișeu: “If I can make it there, I’ll make it anywhere…”.

Toată copilăria am fost fascinată de surfing. Îmi spuneam că oamenii care fac surfing și nu își rup oasele sunt niște zei. Aș vrea să încerc chestia asta. Ador apa și vreau să domin valurile. Dacă tot sunt prin Statele Unite, hai să dau o fugă până în Florida unde e cald și bine…and just hang ten.:)

Mi-ar plăcea ca într-o zi, să-mi pot organiza propriul vernisaj. Desenele mele să fie admirate de lume, chiar și după moartea mea. De fapt, toate lucrurile sunt de 100 de ori mai valoroase după ce artistul moare… E un fapt dovedit aproape științific! Probabil până atunci, o să îmi și perfecționez desenatul…

Asta poate suna ciudat, dar mi-ar plăcea să cresc un pui de tigru. Sau poate doi? Pisici am mai avut și m-am obișnuit cu ele. Sunt pregătită pentru următorul nivel în ceea ce privește felinele. Am o obsesie pentru animalele drăguțe și pufoase și care torc când le mângâi. De asemenea, aș vrea să cresc primul tigrișor vegetarian. Ambiția asta…până și pe mine mă uimește!

Nu-i așa că-s drăguți? Cum să nu vrei să adopți unul? Sau poate chiar doi?:D

Un alt vis e să fiu în juriul de la American Idol. Vreau să descopăr talente  precum Carrie Underwood, Kelly Clarkson, Clay Aiken, Chris Daughtry sau David Archuleta. De asemenea, vreau să mă amuz la preselecții. Să mă minunez și să râd copios de oameni care nu au au nici cea mai mică tangență cu muzica, dar care ar putea fi buni stand up comedians. Și dacă Paula Abdul tot a renunțat la statutul de jurat și Elen Degeneres nu i-a luat locul, presimt că am un loc rezervat! Peste câțiva ani…simt asta! Dacă nu pot fi președinte, hai măcar jurat în American Idol…

Cam atât despre ce vreau să fac până mor. Nu mă aștept să mor prea curând, din fericire, dar vreau din tot sufletul să îndeplinesc toate visele astea!

Aw, ia uite…un blog post pozitiv despre moarte. Hai că se poate!

Voi ce vreți să faceți înainte să muriți?

One thought on “Ce vreau să fac până mor

  1. sandy says:

    Nu stiu daca poti creste un tigru, dar iti pot sugera cea mai salbatic-look matza din lume….e mare, e hibridizata cu matze salbatice…it looks evil ;)) http://en.wikipedia.org/wiki/Pixie-Bob

    America is big…ia vezi tu cum e cu programul Work and Travel…poate la finalul jobului pleci intr-o excursie sa cheltuiesti banii castigati.

    Cat despre American Idol, daca esti tu in juriu, poate particip si eu drept concurenta >:)

Leave a Reply

