Chestii insuportabile

Folosesc cuvântul “chestii” prea des. Tocmai am observat asta. Așa…să enumăr câteva din multiplele lucruri pe care nu le suport.

1.Când tipe cu care nu mă înțeleg atât de bine îmi spun “iubita”.

2.Când cineva se bagă în fața mea la rând și nu am curajul să-l bag în pizda mă-sii.

3.Televizorul dat tare dimineața, când unii oameni din casă mai încearcă să doarmă.

4.Oamenii care nu știu ce sunt apa și săpunul și care, implicit, nu le folosesc.

5.Când oamenii batjocoresc animale.

6.Când cineva mă calcă pe picior și nu-și cere scuze.

7.Când oftalmologul îmi greșește dioptriile.

8.Când ar trebui să învăț, dar fac total altceva (sună cunoscut, Anca?).

9.Când vorbesc singură cu mine pe blog (asta a sunat ciudat).

10.Când până și eu m-am săturat de văicăritul meu dar nu-mi dau seama că ar trebui să mă opresc.

11.Când mai am doar un capitol de învățat, dar mă fac că îl știu.

12.Când conștientizez că nu am cum să mă fac că îl știu.

13.Când lumea îmi dă sfaturi fără să le cer.

14.Când lumea crede că fără ei aș fi un nimic. Lăsați-mă pe mine să decid asta!

15.Când nu am un subiect clar de blogging, dar tot postez.

16.Când recunosc că-s proastă.

17.Când lumea e de acord cu mine că-s proastă.

18.Când lumea mă sună doar când au nevoie de ceva, dar de sărbători nu dau niciun semn.

19.Când văd țigani. Da, sunt rasistă! N-am nimic cu negrii sau asiaticii, dar am ce am cu țiganii.

20.Când chiar ar trebui să învăț, dar eu tot scriu pe blog.

Am avut nevoie de un moment de relaxare. De aia am postat aiurea. Aveam nevoie de un motiv să “bla-bla-bl”-esc. Poate, când n-o să fiu atât de stresată de sesiune, o să postez ceva mai interesant.Sau nu. Până una-alta…vă invit să vă delectați la un alt filmuleț cu pisici:

Leave a Reply

