Rapist eyes

Știți cum e când cineva face niște ochi foarte mari după ce îi spui ceva, cred ei, șocant? Ei, bine, eu numesc privirea aia “Rapist eyes”. Mie asta îmi sugerează. Pe mine mă bagă în sperieți mutrele de genul ăla, mai ales când nu e cazul ca cineva să le facă. Îi spui cuiva o chestie banală gen “n-am avut chef/ timp să fac nu știu ce chestie aparent importantă pentru școală”. Ei zici că sunt pe punctul de a face un infarct și îți bagă “The rapist eyes” urmați de un “Cum așa???”. Faza ciudată e că pe mine chiar mă panichează oamenii de genul ăsta. Frate, dacă eu nu m-am panicat pentru o chestie pe care n-am avut chef să o fac, tu de ce te ambalezi atât? Și de ce faci ochii ăia mari de sperie copii mici?

E foarte frustrant când cineva se agită mai mult ca mine pentru o chestie pe care eu nu am făcut-o și care nu-l afectează pe el în niciun fel. Atunci îmi pun întrebarea cretină “Wow, dacă se agită așa tare pentru o chestie care nu e a sa, ar trebui să mă agit eu pentru că e legat de mine?”. Și automat se crează isterie în mintea mea, pentru că sunt genul de om care se agită ca dracu’ când vine vorba de chestii pentru școală. Până la urmă, îmi trece, dar acei “Rapist eyes” mă sperie rău de tot!

Nu o să spun acum că persoanei respective i-ar păsa de mine, probabil că doar îi stă în fire să mă sperie. Spre exemplu, prima persoană care a făcut o față de genul ăsta a fost bunică-mea când i-am spus că nu-mi păsa de un căcat pe care-l făcuse mătușă-mea. E haios că la ea “Rapist eyes” erau urmați de un “Vaaaai!” prelungit. De ce trebuie să ne agităm atât pentru alții? Are rost? Eu nu mă agit în halul ăsta pentru propria persoană. Dacă sunt îngrijorată pentru ceva ce nu-mi iese, probabil tremur, mă agit, eventual plâng, dar sub nicio formă nu am să fac “Rapist eyes”. Sunt perfect conștientă că o astfel de privire ar speria mulți copii nevinovați.

Vreau să testez o chestie. Imaginați-vă că v-ar certa cineva, spre exemplu, creatura de mai jos:

Nu v-ar speria măcar puțin cu ochii ăia? Cred că dacă aș mai avea putere după sperietura pe care mi-ar provoca-o, i-aș trage una peste față și i-aș zice: “Du-te dracului cu drama din tine! Lasă-mă să mă îngrijorez singură de problemele mele!”. Cred că așa m-aș descărca.

Pe lumea asta, sunt unele chestii care mă sperie la culme. Una din ele sunt acești “Rapist eyes” care survin când cuiva îi pasă mai mult de o chestie mai mult decât ar trebui să îți pese ție.

Ăsta micu’ de mai sus e cu atât mai înfricoșător cu cât zâmbește mai mult. Absolut terifiant!

One thought on “Rapist eyes

Leave a Reply

