Postări zilnice?

Am zis odată că o să fac treaba asta, dar niciodată nu am reușit să mă țin de cuvânt. Probabil pentru că ideile cele mai bune îmi veneau când eram cât mai departe posibil de laptop. Sunt atât de leneșă încât nici nu le notez pe o hârtie sau pe telefon. N-ai să vezi atâta inițiativă din partea mea!

Zilele astea am văzut o groază de chestii care ar fi fost subiecte  bune de pus pe blog, dar cum am cea mai proastă memorie din lume…am uitat! Dacă stau să mă gândesc bine, mi-am notat odată două chestii….dar când să intru pe pagina de wordpress…epic fail! Nu am reușit să fac un material bun din ele.

Spre exemplu, un subiect (deja vechi) era că Miley Cyrus și-a sters contul de Twitter. Dacă era neplanificat, probabil ieșea ceva tare. Am abandonat ideea, pentru că oricum o groază de lume vorbea despre asta și nu mai avea farmec. Altă idee era să povestesc ce am văzut la metrou. O chestie care m-a lăsat fără cuvinte: o tipă cască și-și pune mâna la gură, iar alta îi dă una în mână de-și dă cu mâna peste gură. A înțeles cineva ceva din asta?

Oricum, ideea e că mi-ar plăcea să scriu zilnic, dar nu îmi vin ideile pe bandă rulantă decât când sunt în locul nepotrivit. Acum că vine sesiunea, o să stau mai mult în casă și sigur o să mă plâng pe blog de mizeria de viață numită studenție! Pentru că asta fac…mă plâng că-s proastă…

2 thoughts on “Postări zilnice?

  1. adrianenaru says:

    Scrii bine. Dar nu cred ca e atat de important sa o faci zilnic. Doar daca vrei cu tot dinadinsul sa tii pasul cu cineva anume. Pana una-alta, keep up the good work!🙂

Leave a Reply

