Cartoons make us smarter

Sau cel puțin așa mă simt eu după ce am revăzut niște skituri din Animaniacs, genialele desene sub semnătura lui Steven Spielberg. Mi-am amintit recent de desenele astea și de lecțiile prețioase de geografie și istorie pe care nu le-aș fi învățat în veci la școală.

Uite câteva exemple:

Numele statelor Americii și capitalele lor

N-ai cum să înveți eficient treaba asta din cărți. În astfel de situații, un cântecel care se reține ușor e perfect în a ne ajuta să reținem toate statele și capitalele lor. Unii oameni au declarat, prin comentarii pe youtube că, prin melodia asta, au luat note maxime la teste.

Am stresat o grămadă de oameni cu video-ul ăsta și cu faptul că eram mândră de mine că am învățat toate statele. După ce îl vedeți, o să mă înțelegeți de ce mi-am permis să fiu o pacoste. Funcționează! Funcționează!

Națiunile lumii

Ăsta a fost mai complicat de învățat, dar sunt pe drumul cel bun! Viteza e prea mare, dar îți intră în sistem destul de repede. Haios că zice și de România și de Transilvania…

Președinții SUA

Am ajuns și la lecția de istorie. Aici cei trei frați Warner ne spun cine, când și de ce a fost președinte. Foarte interesante detaliile legate de fiecare președinte. Păcat că nu se poate o versiune și de la Clinton încolo.

Astea au fost lecțiile mele preferate date de frații Yakko, Wakko și Dot Warner. Vreau să le aduc un omagiu și să postez desenele mele care îi au subiecți pe cei trei drăgălași.

Yakko

Wakko

Dot

Mi-e tare dor de desenele animate care chiar ne învățau câte ceva. Așa mă bucur că m-am născut exact când trebuie! Ei mi-au arătat că învățatul poate fi foarte distractiv.

One thought on “Cartoons make us smarter

  1. mike says:

    hey… invata sau nu.. desenele ne-au facut sa pricepem engleza.. fie ca erau ele “hey there hot sexy mama!”
    da acum.. borasti de cata cretinitate e la tv ..

Leave a Reply

