Faceți cunoștință cu o curvă

Numele ei e Sesiunea. Altă curvă ordinară mai e sora ei geamănă, Pre-sesiunea. Pre-sesiunea a venit pe lume cu 1-2 săptămâni înainte de sora ei. Ciudat cum sunt gemene, dar genetica examenelor e cu mult diferită față de cea a oamenilor. Pre-sesiunea e o curvă pentru că-mi fute tot timpul liber înainte de apariția în peisaj a surorii ei. Nu e suficient că îmi freacă Pre-sesiunea toți nervii, mai vine și Sesiunea să mi-i omoare.

Exagerez ca întotdeauna și mă plâng de când mă știu. Dramatizez venirea sesiunii ca și cum ar veni sfârșitul lumii. Așa am avut parte de 6 sfârșituri de lume până acum. Am trecut peste. Așa o să trecem cu toții și peste mitul lui 2012, când se presupune că ne ia Gaia pe toți.

Postare asta nu are o temă anume, doar că mai căutam eu motive să mai zic una- alta. A, cu ocazia asta vreau să fac public utimul single al unui prieten. El face pe modestu’ că nu e perfectă melodia și bla bla bla. Mie îmi place.

Give it some love:

Și încă un clip care m-a amuzat teribil și la care nu m-am mai putut opri din râs:

După asta, mi-am dat seama ce înseamnă să te caci pe tine de râs!

Bă, cam atât cu postarea asta. Scuze că n-a avut nicio morală or such shit.

Până data viitoare, aveți grijă de voi și puneți mâna la gură când strănutați!

2 thoughts on “Faceți cunoștință cu o curvă

Leave a Reply

