That’s what friends are for

O melodie celebră suna ceva de genul:

I’ll be there for you
When the rain starts to pour
I’ll be there for you
Like I’ve been there before
I’ll be there for you
‘Cuz you’re there for me too…

Credeam că  melodia asta era  dedicată doar prietenilor adevărați care nu te-au dezamăgit și nu te vor dezamăgi niciodată. Așa și e, doar că eu credeam că astfel de oameni nu există, sau sunt foarte rari.  Azi am realizat că am parte de o astfel de prietenă de care sunt foarte mândră. Datorită ei, expresia “nu te lasă la greu” s-a transformat în “nu te lasă, oricât de greu ar fi bagajul tău”. Am apreciat enorm gestul ei de a veni să mă ajute cu bagajele fără ca eu să îi cer asta. Nu multă lume ar face treaba asta și de aceea Oana merită toate laudele, atât pe blog, cât și prin viu grai.

Am intrat în 2010 cu 2 prietene în minus, dar așa am învățat să prețuiesc oamenii de calitate. Prefer oricând calitatea în detrimentul cantității. Ce rost are să ai mulți așa-ziși prieteni și niciunul să nu îți sară în ajutor când ai nevoie de ei? Nu am nevoie de prieteni de beție (în principiu pentru că nu beau, dar ați prins ideea), n-am nevoie de prieteni sezonieri sau de cei care uită de tine după liceu, respectiv facultate.

Nu am chef să devin foarte sentimentală. Și în niciun caz pe blog. Am vrut doar ca acest post să fie dedicat uneia din prietenele mele de suflet căreia îi mulțumesc pentru gestul ei de azi.

Mulțumesc, Oana! Ești o fată deosebită și sunt mândră că ești prietena mea!

Asta e pentru tine:

3 thoughts on “That’s what friends are for

Leave a Reply

