La mulți ani!…și recunosc că m-am înșelat

Am zis că Revelionul o să sugă. M-am înșelat, ce-i drept! M-am simțit bine alături de oameni drăguți: prietena mea Sandra, prietenul ei Radu și mama Sandrei. Cine a zis că nu se poate un Revelion restrâns, dar cu oameni ok? Bine, nu o să încep să povestesc, doar vroiam să mă contrazic oficial.

Aseară îmi făceam, în gând, o listă cu dorințele pe noul an. Ia-mă, Doamne, dar multe chestii îmi mai doresc pentru 2010! Și eu care îmi spuneam cândva că sunt modestă…ce căcat! Mă mint pe mine dacă mai spun prostia asta. Eu vreau multe! Eu vreau tot! Vreau să văd toate Statele Americii, vreau să zbor până în Australia ca să mănânc lamingtons de la mama lor, vreau să-mi iau licența și vreau casa mea! Nu-mi pasă cât de SF or părea dorințele astea, dar mă gândesc dacă o să strig în gura mare, cineva mă va auzi și dorințele astea se vor îndeplini!

Iată cum Anca trece peste sindromul pesimismului cronic și visează fără să-și zică singură că e proastă! Ăsta da un pas important! Mă maturizez! (*hohote de râs*) Trecând la lucruri serioase…sunt fericită că am scăpat de 2009. A fost un an nasol și profit de un nou început. Logic, nu-mi voi face niciun plan pentru anul ăsta. Pentru că eu nu sunt omul planului. Vreau să mă bucur de lucrurile întâmplătoare, spontane și frumoase! Vreau să nu mă apuce depresia când o să văd cât am de învățat la licență sau câte teme am de făcut ca să intru în sesiune. Minte limpede și total destresată! Bine, nu chiar total…Eu de felu’ meu sunt paranoică, deci nu vreau să nu ajung să nu mă mai recunosc. Mă voi panica în limita bunului simț. Sper să mă pot ține de chestia asta.

Când îmi spuneam “în 2010 vreau să slă…”, nu ajungeam să termin fraza pentru că mi-am amintit cât de leneșă și inconsecventă pot fi să fac exerciții fizice și cure. Așa că mă las pe voia sorții. Dacă mi se pune piticu’, o să fac ceva. Dacă nu, tot e criză și vom avea din ce în ce mai puțin de mâncat. Nicio problemă! Are natura grijă de sănătatea mea! Oricum, dacă ceva nu e bun, stomacul meu va resimți asta și îl va borî. Ok, am fost suficient de scârboasă în paragraful ăsta…Dacă a apucat cineva să citească până aici, îi mulțumesc!:)

Câteva zile nu am avut net, deci scuze că n-am mai postat (*cui dracului cer eu scuze aici? chiar mă citește lumea?*), altfel aveam un post nou cam în fiecare zi.

Cam atât pentru prima zi din 2010!

A, vreau să-i mulțumesc lui Lady Gaga, pentru că fără ea, blogul meu nu ar avea cititori! Mulțumesc, Stefani Joanne Angelina Germanotta! Un 2010 genial să ai! Să faci cât mai multe chestii ca să scriu de tine!:D

2 thoughts on “La mulți ani!…și recunosc că m-am înșelat

  1. dyna says:

    Primul lucru pe care am vrut să-l fac pe 2010 a fost să mă las de fumat. Şi de vreo trei ore n-am pus ţigara-n gură. Şi, la cât FUMAM eu, trei ore înseamnă enorm🙂

Leave a Reply

