Revelion low budget

Azi am realizat că joi e 31 decembrie și că nu am niciun plan stabil de Revelion. Îți dai seama ce uncool sunt eu? Alți oameni își fac planuri cu 3-4 luni înainte și eu nu știu ce fac cu 3-4 zile înainte. Bine, nici nu sunt genul care să-și facă planuri. Urăsc planificările. Ai idee câte chestii se întâmplă în timp ce-ți faci planuri? Poate chiar chestii menite să îți strice planul care încă nu e terminat… Privesc partea goală a paharului în perioada asta a sărbătorilor. Le urăsc. Am mai spus asta și în postul anterior. E perioada aia a anului în care lumea trebuie să se conformeze. Vrei să mă omori? Pune-mă să mă conformez…Urăsc asta!

Revenind la Revelion…Recunosc că nu vreau să-l petrec la televizor sau stând pe net. Căcat! Nici la 70 de ani nu vreau să mă văd făcând asta. Pentru că nu îmi stă în fire acum, nu îmi va sta în fire nici atunci. Vorbeam cu o prietenă să petrecem Revelionul împreună. A, super! Ce bine că o să-l petrec cu o prietenă și o să mă simt bine. Toate bune și frumoase până o întreb cu cât ar trebui să contribui la mâncare, băutură și alte alea. Ea îmi zice: “Păi 1 milion, că așa dă toată lumea”. Ce mă??? 1 milion pentru un căcat de seară? Ce primesc de banii ăștia? Cică bufet suedez de la un restaurat dintr-un cartier rău famat. Nu mersi! Apoi zice: “hai 500 de mii că bănuiesc că tu nu bei cât noi”. Ai dreptate că nu beau cât voi, dar nici nu plănuiesc să mănânc de 500 de mii. Ce dracului? Crezi că vreau să intru în 2010 mâncând?

Acum unii oameni vor spune: “vai, Anca, cum să te zgârcești la 500 de mii?”. Frate, mă zgârgesc, pentru că de banii ăia trăiam vreo 5 zile în București. Și pentru că, de fel, nu prea am bani. Nu merg să îmi arunc banii pe fereastră doar pentru că e noul an. Noul an va fi și peste 365 zile. Asta înseamnă că trebuie să fac foamea doar ca să fiu cool și să-mi permit un Revelion scump? Da, știu că se poate și mai scump, dar nu am venit. Așa că nu cac bani nici dacă m-aș screme cu toată forța.

Cum nu prea am prieteni, alte propuneri de Revelion nu am mai primit. Am să urăsc această trecere dintre ani. În fine, eu urăsc toate trecerile dintre ani…Pentru că îmi cer să cresc, îmi cer să plătesc trecerea asta, îmi cer să mă maturizez, să fiu responsabilă, să simt că îmbătrânesc fără să fi făcut ceva interesant cu viața mea. E și mai dur când lumea pune pe foaie ce au realizat pe anul care tocmai s-a încheiat. Pentru mine e frustrant, pentru că pe 2009 nu prea am cu ce mă lăuda. 2009 a fost anul în care persoana cea mai dragă mie nu a fost lângă mine în zile de sărbătoare. Am detestat 2009 din punctul ăsta de vedere. Nu, nu cred că am vreo realizare pe anul ăsta în afară de cea că am reușit să-mi iau cameră foto și să văd Dunărea.

Aud fete de vârsta mea sau unele chiar mai mici care spun că au dat milioane doar pentru rochia de Rev. Serios? Acum trebuie să ai rochie de Rev? Din banii lu’ mă-ta și tac-tu? Adevărul e că și ei sunt proști că-ți dau. Fără supărare, dar am dreptate! Cum naibii își permit unii să spargă atâția bani pentru o singură seară? Doar la nuntă cred că merită să nu te uiți la bani. Dar Revelionul? Ăsta e în fiecare an, deci bănuiesc că îți trebuie de fiecare o rochie nouă.

Văzusem o reclamă zilele trecute la TV. Era pentru petrecerea de Revelion din clubul Bamboo din București. Cică doar intrarea era 1 milion jumate. Bănuiesc că nu era inclusă consumația. Lumea țipă că e criză și ăștia își permit să ceară atât pentru o intrare într-un club. Ceva e putred.

O altă demonstrație de bani aruncați în aer sunt artificiile. Da, sunt frumoase, dar hai să nu exagerăm! Întotdeauna am urât sunetele de genul artificiilor, pocnitorilor și petardelor. Când astea ajung să coste și o căruță de bani, iar noi nu avem de unde-i da, înseamnă că avem probleme. Da, frate, bagă artificii 10-15 minute, dar nu o oră de dragul risipei. Unii oameni fac exces de zel și nu neapărat pe banii lor.

Nu vreau să par absurdă, dar aud că-i criză și noi nu facem nimic să o oprim.

Eu nu știu câți bani o să aloc pentru trecerea în 2010, dar orice sare de 300 de mii e prea mult. Mai ales că nu am pretenții de genul: haine noi și mâncare fancy. Da, și n-am nici prieteni de nădejde (cel puțin nu în Vâlcea) alături de care să petrec Revelionul. Mă bazez pe cineva momentan, dar nu-mi fac mari speranțe. Pentru că privesc partea goală a paharului de șampanie (care nici nu cred că va exista pe masa mea).

Mai știu pe cineva care se va distra la maxim joi noaptea:

Da, bă! Am fost teribil de acră și rea în postul ăsta. Vezi dacă-mi pasă!

One thought on “Revelion low budget

  1. babila says:

    ai mare dreptate !! chiar ma regasesc in tot ce ai enumerat mai sus…si nu suntem singurii intro lume asa de ipocrita ca cea din ziua de azi…daka nu ai gasit inca locul potrivit pt un rev…la noi…e un pic diferit adika nu te costa nimik … mai sunt si chestii moca😀

Leave a Reply

