Am net! Am net!:D și Sugarland sunt cei mai tari!

Credeam că o să înnebunesc dacă va mai trebui să scriu de pe calculatorul lui frati-meo. Nu știu de ce, dar lui nu-i merg diacriticile și nu îmi mai e așa drag să scriu în engleză. Era distractiv la inceput când nu știam care e treaba cu bloggingul.

Vroiam să spun câteva vorbe despre o trupă genială pe care am descoperit-o acum ceva vreme. Trupa se cheamă Sugarland și e compusă din Kristian Bush și Jennifer Nettles. Detalii mai tehnice despre trupă găsiți și pe Wikipedia. Melodiile lor sunt absolut superbe. Nu cred că e vreuna care să nu-mi placă. În ultima vreme ascult numai Sugarland sau cover-uri după melodiile lor. Ideea e că mie îmi vine destul de greu să laud foarte mult o melodie sau o trupă, pentru că am impresia că nu spun niciodată suficient de multe chestii bune. Totuși, am să încerc să spun câte ceva despre preferatele mele.

Stay

De la primele acorduri simt cum mi se face pielea ca de găină. Melodia asta e încărcată de sentiment. Văzând-o pe Jennifer plângând încă de la început, nu ai cum să rămâi de piatră. Povestea e una foarte tristă. Personajul principal e obligat să-și împartă iubirea cu altcineva. Deci vorbim de un triunghi conjugal în care doar o persoană face sacrificii. “Stay” a câștigat 2 premii Grammy, dar nu premiile definesc o melodie superbă. Simplul fapt că transmite atâta sentiment te face să o asculți cu drag. Pot spune că e una din melodiile mele preferate ale trupei Sugarland. De asemenea, îmi place și versiunea lui Ronan Keating, cântată din punctul de vedere al bărbatului care trebuie să împartă persoana iubită. Foarte frumoase ambele versiuni! Să vă pregătiți batistele și șervețelele la prima audiție.

Baby Girl

“Dear mom and dad, please send money…“. Ah, melodie de studenție… Cam asta e melodia pe care o ascult înainte să le spun alor mei că am nevoie de bani. E ca un fel de încurajare, dar simt că are ceva magic în ea. Părinții ne trimit bani ca să ne împlinim visele. Cum ne-am îndeplinit visele, vrem să-i răsplătim. De aceea știu sigur că m-aș simți foarte mândră să spun cândva “Dear mom and dad, I’ll send money…” ca să întorc favorul. “Baby Girl” ne aduce aminte că, pentru părinții noștri, vom fi mereu acei mucoși cu moațe-n păr veșnic neajutorați. Din când în când, imaginea asta mă face să zâmbesc. Foarte puține melodii vorbesc despre dragostea față de părinți, iar “Baby Girl” are un mod foarte original de a o face. Parcă deja aud melodia asta cântată la un foc de tabără de niște studenți…

Joey

“What if…”+”I’m so sorry”=smash hit cu încărcătură emoțională puternică!

O altă melodie superbă care transmite foarte mult sentiment. “Joey” vorbește despre moartea fostului iubit din liceu al lui Jennifer. Acesta a pierit într-un accident de mașină pe vremea când era doar un adolescent. Ascultând “Joey”, ar trebui să te gândești de două ori înainte să bei și să te urci la volan. Moartea cuiva drag mereu ridică multe “Cum ar fi fost dacă…?”. Păcat că astfel de întrebări nu își găsesc niciodată răspunsurile.

Cum am spus, toate melodiile Sugarland sunt super. Acestea trei sunt cele mai frumoase, din punctul meu de vedere. Vreau să știu că mai mulți oameni au auzit de Sugarland. Sunt niște oameni foarte talentați care au nevoie de mai multă atenție. Chiar merită! Ascultați-le melodiile și spuneți-mi dacă vă plac. Aștept să se nască noi fani Sugarland pe calea asta!:)

Leave a Reply

