“Vezi ce fac eu pentru tine?”

Mai bine n-ai face dacă într-o zi ajungi să îmi scoți ochii!

Nu vorbesc despre cineva anume, dar e un text care mi-a venit în minte după ce am văzut pe cineva la metrou trimițând un sms cu chestia asta. Am observat că nu e ok să fii drăguț și atât. E nevoie să scoți și ochii omului pentru că ai făcut și tu un gest frumos. N-am mai văzut de mult altruism de la cap la coadă și mereu m-am așteptat la “Vezi ce fac eu pentru tine?”, “La câte am făcut eu pentru tine…”, “Ai uitat deja cu câte te-am ajutat până acum?”. Bla bla bla. Bunătatea nu e gratuită. Cel puțin nu în lumea mea. Mereu îmi pun problema “Lui/ei ce-i iese că mă ajută?”.

Se poate să-mi fi scăpat și mie textul ăsta cândva. După ce am vâzut cât de nașpa arată în scris, îmi cer scuze persoanelor cărora le-am zis vreodată “Vezi ce fac eu pentru tine?”. Cu greu o să învăț să nu zic chestia asta.Nici în glumă. E supărător.

Prietenii mei imaginari deja pun în scenă un dialog care conține “Vezi ce fac eu pentru tine?” și văd că încep să se certe. E urât. Hai să nu mai forțăm oamenii să ne aprecieze. Să nu le mai amintim cât de grozavi am fost noi. Dacă ne sunt prieteni adevărați, probabil vor arăta aprecierea lor. Dacă nu, dă-i în pizda mamii lor, că nu merită efortul!

Chiar trebuie să se simtă de tot căcatul cel care spune asta. După mine s-ar traduce ceva de genul “Eu fac…eu dreg…și tu nu-mi faci măcar acum pe plac. Am nevoie de laude pentru ce am făcut acum 1000 de ani! Bla bla bla bla bla!…“.

Începând de azi nu am să mai folosesc cuvintele astea. Dacă îmi scapă, în mod accidental, cer mustrare din partea celui care le-a auzit.

Hai să fim drăguți cu oamenii care merită! În mod gratuit!:)

Leave a Reply

