Dragă jurnal…random crap.Mi-e scârbă.

Îmi tot spun că o să scriu des, dar ori uit, ori nu am timp sau chef. Cum au trecut 5 zile fără să postez ceva?

Mi-e scârbă de încă 5 zile în București. Și apoi mă gândesc că vine perioada aia a anului în care trebuie să pari fericit și chiar să îți pese că e sărbătoare. Urăsc chestia asta. Oamenii trebuie să fie buni doar de Sărbători, restul anului pot fi cele mai mari scârbe. Încă de mică îmi spunea bunică-mea: “Dacă nu ești cuminte, Moșul nu o să-ți aducă nimic!”. Căcat! Super motivație pentru a fi cuminte…Și așa nu primeam ce îi scriam în căcatul ășa de scrisoare care începea cu clișeisticul “Dragă Moșule…”. Deci cumințenia mea nu a fost răsplătită nicicum în copilărie. În concluzie, Moș Crăciun nu există! Am aflat chestia asta pe la 10-11 ani și a fost cel mai frumos adevăr…Atunci m-am maturizat forțat. Măcar rezolvasem un mister.

Ce mai urăsc eu la Crăciun e faptul că lumea nu-mi spune “La Mulți Ani!” pentru cel de-al doilea prenume. Frate, dacă tot mi l-ați dat, măcar un amărât de “La multi ani” puteți să-mi spuneți și mie. Sunt momente ca astea în care cel de-al doilea prenume mi se pare absolul inutil. Mă rog, frustrare proprie, ca de obicei!

Azi m-am trezit cu fața la cearșaf. “Da, Anca, știm, se vede din post-ul tău!”…Nu îmi pasă. O să stau în pat toată ziua ca o nesimțită. Pentru că pot și pentru că nu-mi pasă.

Înainte să plec…

Nu vă lăsați copiii în brațele lui Moș Crăciun!

Iata de ce mie nu-mi place Moș Crăciun. He scares the shit out of innocent naive kids!

2 thoughts on “Dragă jurnal…random crap.Mi-e scârbă.

  1. oana says:

    Lasa, Anca, nu esti tu asa rea de fapt. ;))
    Promit ca o sa-ti spun “La multi ani!” ;;)
    Oricine are o zi mai proasta, important e sa ai prieteni care sa te scoata din starea aia. That reminds me, o sa te sun.😉

Leave a Reply

