10 lucruri ciudate despre mine…(doar atâtea???)

Am primit o leapșă de la Mircea. Îmi era dor de așa ceva. Cică trebuie să spun 10 ciudățenii despre mine. Faptul că m-am născut e o ciudățenie, dar hai că nu bag chestia asta în listă. Let’s give this a try.

Here it goes:

1.Am o obsesie pentru câini și pisici. Când sunt pe lângă animalele astea, nu pot să mă abțin să nu mă port ca un copil retardat și să zic: “Look at the cute kitty/doggy!”. Și insist! De aia nici nu am mulți prieteni, cred. Până și alor mei le e rușine cu mine pe stradă. Eh, story of my life…

2.Miley Cyrus e “my dirty little secret”. Din când în când îi mai ascult melodiile sau mă uit la Hannah Montana. DON’T JUDGE ME!!!

3.Nu reușesc să stau trează la un film dacă acesta rulează după ora 8. Adorm la punctul culminant.

4.Sunt foarte greu de suportat. Sunt de 2 ani jumate în București și m-am mutat de 3 ori deja. And still counting…

5.Din când în când mă întreb ce s-a întâmplat cu păpușile mele Barbie? Așa, de curiozitate…

6.Am văzut un film cu majorete de 40 de ori și nu am adormit.

7.Speram să fiu grasă în liceu și slabă în facultate. Astfel aș fi înțeles miștourile făcute pe seama mea în adolescență.

8.Aș vrea să le spun copiilor din toată lumea că Moș Crăciun nu există.

9.Deși nu sunt cea mai grațioasă și drăguță domnișoară din lume, aș vrea să scriu la o revistă pentru femei.

10.Lumea spune despre mine că sunt enervantă, calmă, haioasă și depresivă. Asta devine deja ciudățenia lor, nu a mea!

Doamne, s-au terminat?! Credeam că nu mai scap. Cam astea ar fi cele 10 mari ciudățenii ale mele. Acum că am trecut prin chinul ăsta al destăinuirii, dau leapșa mai departe următoarelor persoane: Vlad, Oana și Sandy. Dacă mai vrea să o preia cineva…cu atât mai bine!

KITEEEEEEEEEEEH!!!!!!!!!!!!

4 thoughts on “10 lucruri ciudate despre mine…(doar atâtea???)

  1. AlexAndra says:

    ok…eu sunt leu..nu stiam ca pot avea lucruri in comun cu racii,avand in vedere ca aproape cu toate persoanele din aceasta zodie ma cert din orice…ms

  2. AlexAndra says:

    Nu te supara, dar ce zodie esti? Pentru ca ma regasesc in toate cele 10 lucruri ciudate ale tale&pentru faptul ca eu cred in zodii, sunt curioasa daca e valabila coincidenta…:)

Leave a Reply

