Portretistic mood…I has it!

Zilele astea parcă sunt maniacă cu desenatul. Mă uit după fețe “desenabile” și chiar îmi încurajez prietenii să îmi trimită poze cu ei pentru a le face portretul. Până acum, treaba asta a funcționat. Ei zic că-s mulțumiți. Să zicem că-i cred.

Ideea e că mai vreau fețe desenabile. Mai vreau să creionez, să mă joc cu fețele oamenilor. Ok, asta a sunat ciudat, dar ați prins ideea! Artistul din mine începe să-și arate mușchii. Parcă am uitat cât de mult îmi plăcea să desenez când eram mică. Bine că mi-am revenit la 21 de ani…Hey, mai bine mai târziu decât niciodată!

Mai nou, am o agendă în care prefer să nu scriu. Vreau doar să desenez. Orice. Tot ce văd în jurul meu sau mi-ar plăcea să văd. Vreau să stau 2-3 ore la portretul cuiva și să-i văd zâmbetul când spune: “Mulțumesc!”.

O altă idee ar fi să desenez animale, lucru pe care nu l-am mai făcut de foarte mult timp. Acum că mă duc pe acasă, poate îmi corup bestiile să pozeze pentru mine (da, la pisici mă refer). Nu oi fi un talent extraordinar, dar vreau să mai exersez și să mă bucur de pasiunea asta. Până de curând nu mi-am dat seama că îmi pot ocupa timpul și cu chestii clasic recreative. I might not have a life, but I can draw my way through! <—Asta va deveni o replică clasică. Simt asta!

Păi, în cazul ăsta, aștept requests de portrete.

Iată ultimele desene de pe DeviantArt

Până la următorul post…să fiți sănătoși, voioși, voinici și cu creierii la locul lor.

Vă pupă Gogu!

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Portretistic mood…I has it!

  1. Oana says:

    Trebuie sa il cunosc si eu pe Gogu(let) candva. ;))
    E foarte placut sa vad desenul la mine acasa si pe net in acelasi timp.😀
    Dap, lumea e multumita.😉

Leave a Reply

