Vote or die? Consider me dead!

Alegerile s-au terminat. Eu am vrut să votez. Din păcate, nu am reușit. După o oră și jumătate de așteptat mi-am băgat picioarele și am plecat. Nu mai suportam mirosul de căcat de sub șantierul în lucru și nici pe cel al alegerilor în general. Îmi repetam: “E dreptul meu să schimb țara cu votul meu!”. Bullshit! Astăzi am ajuns la concluzia că nu mai trebuie să visez frumos. Cel puțin nu cu ochii deschiși.

Se aude că Geoană și Băsescu ar fi preferații în turul doi. Neinteresant, previzibil și absolut inutil. Nu mi-e drag niciunul. Poate dacă ar fi fost Antonescu, mă mai gândeam. Am dubii în privința ieșirii mele din casă pentru turul doi. Nu cred că merită și așa văd că țara asta se descurcă bine fără votul meu.

Nu sunt genul care să insiste pe subiecte de politică, dar chestia asta chiar m-a ofticat. Căcat de organizare.

 

3 thoughts on “Vote or die? Consider me dead!

  1. adda says:

    Asta pt ca ai fost in capitala la vot….eu am stat 5 minute la vot si nu imi pare rau k mi-am exprimat opinia pt ca nu vreau sa las pe altii sa decida in locul meu. ( poate inca sunt o visatoare ;)) )

    • missbrightmoon says:

      Riscam oricum să mi se închidă ușa în nas când ajungeam la urne. S-au mișcat al dracului de greu. Avea rost să vin în Vâlcea pentru asta?

  2. Oana says:

    Eu nu sunt de acord cu indiferenta politica. Sper sa te razgandesti si sa iti dai seama ca ai tot dreptul sa iti exprimi o parere de care sa se tina cont.

Leave a Reply

