Anunț important

Cred că am uitat să fac un lucru clar. Eu nu accept comentarii impertinente de la frustrați care nu au ce face cu viața lor. Ăsta nu e un ziar online, e blogul meu. Nu încurajez insultele. Am înțeles, există oameni cărora nu le convine ceea ce scriu. Nu îmi pasă. Ai puterea X-ului, adică poți închide fereastra.

Să nu aud texte gen: “vai, mă cenzurezi și eu am ceva important de spus”. Dacă ai, fă-ți și tu blog! Acolo nu te va cenzura nimeni.

One thought on “Anunț important

  1. Oana says:

    Daca as fi apucat sa citesc postul inainte de seara asta, mi s-ar fi parut flatant ca lumea ma cauta pe net. Dar chiar am aflat cine m-a cautat zilele trecute. ;))
    Ce-i drept, mi se pare aiurea sa ajunga pe blogul tau, nu pe al meu.😛

Leave a Reply

