Dacă aș fi președinte…

Multe lucruri ar fi complet diferite în țara asta. Eu urăsc România din cauza sistemului de căcat prin care oamenii nevinovați sunt mereu cei care suferă. Încă un lucru deranjant e suprapopularea. Suntem peste 21 de milioane, iar peste 2 milioane numai în București. Prea mult! Mulți sunt șomeri, nu au case sau locuiesc mult prea mulți într-un spațiu prea mic. Salariile sunt mici, iar prețurile sunt nesimțit de mari.

Cred că la noi sunt cei mai mulți hoți și asta probabil pentru că sistemul ăsta de căcat permite acest lucru. Dacă auzim de furturi din alte țări, sunt șanse maxime ca hoții să fie români. Plătim amenzi pentru că cineva ne-a furat banii și actele, iar târharul se bucură că a avut norocul de a nu fi prins. Nimeni nu denunță când văd un hoț pentru că le e teamă să nu o încaseze de la respectivul.

Avem polițiști și paznici, dar îi vedem cum stau la bârfă la gogoșerie în loc să aibă grijă de ordinea publică. Atitudini de genul ăsta nu numai că  sporesc hoția, dar o și încurajează. Alți bani care se duc în curul unor inutili care nu își fac treaba cum trebuie.

Țigani sunt peste tot. Unii cerșesc, iar alții fură. Noi trebuie să acceptăm asta pentru că din asta trăiesc. Dacă aș cerși sau aș fura eu, imediat aș intra la zdup pentru că sunt româncă de culoare albă. Nu că aș face vreodată asta, dar e de subliniat aspectul ăsta. Dacă te atacă sau te jefuiește un țigan, trebuie să privești chestia asta ca pe ceva normal. Mă piș! Uite că eu nu accept căcaturi de genul ăsta! Eu vreau să schimb rahatul ăsta de țară! Nimic nu e cinstit aici și noi trebuie mereu să zicem: “Asta e. E România!”

NU VREAU! Eu nu sunt genul de om căruia i se poate servi căcat și eu să mă prefac că e friptură că oricum mă voi obișnui cu gustul. Asta nu o să se întâmple niciodată!

Președintele nostru e ca un Bush al Statelor Unite, cu singura diferență că noi nu avem o țară atât de productivă. Noi suntem pe principiul “Las-o bă că merge așa” care de un căcat nemăsurabil! România e o țară de bețivi și fumători, dar e în recesiune. Noi nici nu putem găsi un antonim al cuvântului “risipă” pentru că noi nu am practica acel sport. România e o țară săracă, dar risipitoare.

Acum suntem în an electoral și eu am veșnica dilemă: “Eu cu cine votez?”. Păi, dragi candidați, eu nu am cum să votez! Pentru că o dejecție a societății crescute de voi mi-a furat toate actele și banii! Nu am cum să vă votez, chiar dacă aș vrea să fac asta. Dacă vreunul din voi promite să elimine hoția, al naibii de nu l-aș vota! Dar nu am cu cine! Toți sunteți niște pulifrici care nu aveți idee de ce căcaturi se întâmplă în țara asta pe care voi vreți s-o guvernați. Iese unul din voi președinte și ce se întâmplă? Nimic! Faceți asta pentru bani și imagine. Vă doare fix în cur de cetățeni.

Serios, eu nu am putut niciodată să zic că sunt mândră de naționalitatea mea. Și acum să nu aud căcaturi de genul “Dar Nadia, Hagi, Eminescu…”. Dacă ei au făcut ceva, asta nu mă face pe mine o eroină. Bafta lor, nu a mea! Aș fi vrut să pot spune ceva de genul “În țara mea se face… se drege…”, dar nu am cum. Om fi noi mai dezvoltați decât cei din Africa sau alte zone uitate de lume, dar nu vreau să mă bucur că țara mea e pe penultimul loc (la infrastructura, educație, salarii, număr de locuri de muncă) și e altă țară mai nașpa pe ultimul. Nu vreau să fie ăsta motivul meu de bucurie.

Dacă aș fi eu președinte, lucrurile ar sta cu totul altfel. În primul rând, țiganii ar fi eutanasiați. Așa am împușca trei iepuri dintr-un foc: suprapopularea, hoția și cerșitul. Nu sunt xenofobă, sunt doar idealistă! Nu insinuez că românii pur-sânge nu fură, dar țiganii sunt primii pe lista pericolelor sociale în țara asta.

Pentru a preveni hoția, fiecare cetățean ar avea implantat un microcip. Dacă respectivul are numai gândul furtului, ar fi ușor electrocutat, iar dacă ar fura ceva, ar muri pur și simplu. Așa nu ne-am mai chinuim să construim și să menținem închisorile. Pedeapsa cu moartea ar fi cea mai bună soluție atât pentru hoție cât și pentru suprapopulare.

Aș interzice prostituția, drogurile, alcoolul și țigările. Oamenii ar trebui să își găsească și alte ocupații. Iar referitor la locurile de muncă, toată lumea va avea șanse egale de angajare. Cei care au urmat o facultate vor avea șansa să aibă un salariu mult mai mare, dar toată lumea își va permite să trăiască decent.

Prețurile ar fi la jumătate față de cele din prezent pentru a încuraja puterea de cumpărare. Autostrăzile vor fi construite în timpul cel mai scurt și nu se va sta 5 ani pentru un pasaj de 5 kilometri. Tinerele cupluri vor primi case, iar chiriile vor fi mult mai accesibile.

Numărul politicienilor ar fi cam 25% față de momentul actual, iar salariile lor nu vor fi de 20 de ori mai mari decât salariul minim pe economie cum e în prezent.

Pentru moment, cam astea sunt planurile pentru un eventual mandat de-al meu. Și da, cred că o femeie președinte ar fi o idee mult mai bună. Susțin feminismul, dar nu sunt misandrină.

Nu știu când voi candida exact, dar știu că țara asta are nevoie maximă de schimbare!

Leave a Reply

