Incapabila, incompetentă și inutilă…deci EMO

Nu mai am inspirația să scriu happy shit și parcă nu îmi mai vine să mă iau de nimeni. Nici de Elena Băsescu, nici de Lady Gaga și nici nu îmi mai vine să îi iau apărarea lui Miley Cyrus. E ciudat, pentru că, teoretic, asta era pasiunea mea.

Am avut o săptămână de tot căcatul (iată cum blogul meu o dă în jurnal; căcat!)…și nu am mai avut nici voința de a-mi aduna ideile geniale pe care știu că le am ascunse undeva pentru a căca un blog post mișto.

Știu că am zis cândva că nu vreau să scriu articole scurte, pentru a umple pagina cu bullshit scurt. Dacă e să fie bullshit, dă-i să fie mare și sănătos!  Adevărul e că zilele astea au fost total failures în care nimic nu părea să-mi meargă bine. Cineva acolo sus o vrea să-mi dea o lecție or something? Habar n-am dar mă tot întreb cu ce am greșit. Sunt genul de om care e panicat din orice problemă cât de mică și care are mania persecuției. Mereu am impresia că lucrurile se întâmplă din vina mea. Am ajuns, de ceva vreme, la concluzia că până și criza asta financiară e din vina mea. Yep, I’m that dumb and emo.

Sunt momente ca astea în care îmi vine să dau timpul înapoi și să nu fi ieșit din casă săptămâna asta. Consider că e mai sănătos să fii emo indoor decât emo în jungla asta numită București. Iar mă apucă ura pe România, ură pe care am zis să o țin pentru mine și să îmi las frustrările să devină refulări. Dar se pare că nu pot! Urăsc mult și bine zilele astea. Sunt teribil de ciufută, nesuferită, depresivă. Uite, din punctul ăsta de vedere îl admir pe Chris Crocker. Omul ăsta e teribil de frustrat și o arată cu riscul de a arata penibil. You go, Chris! Keep flippin’ that hair!

Nu știu ce să mai zic…Azi sunt o ratată, mâine probabil voi fi la fel. Sunt incapabilă să scriu un post inteligent. Sunt inutilă pentru blogosferă și pentru mine.

Aștept cu nerăbdare niște vești bune din orice parte pentru a ieși din căcat. Până una-alta, dau vina pe încălzirea globală. Mereu îmi iese chestia asta!

One thought on “Incapabila, incompetentă și inutilă…deci EMO

  1. George says:

    Da-o pe aia cu globala ca merge, e la moda, toate duducile pun botul la asta.
    Am venit de la Viena, unde o sectiune intreaga din Muzeul de Istorie Naturala este dedicata incalzirii globale.
    Ciudat este faptul ca, intr-o alta sectiune se pomeneste de “Mica Glaciatiune” care s-a incheiat in 1850 – taman cand a inceput industrializarea.
    Ce intelegem de aici? NIMIC. Adica oamenii au inceput sa exploateze intensiv planeta taman atunci cand s-a incheiat “marea racorire”? Cum traiau oamenii acum 2000 de ani? Cum se incalzeau cei din castele cu pereti de piatra de 2m grosime acum 1000 de ani fara a avea nici macar o vatra de foc?
    Sa traim sanatos!

Leave a Reply

