Texte și pretexte pentru absența ideilor inteligente

Zilele astea nu am avut chef și idei să mai postez nimic pe blog, dar vroiam să zic că nu am murit. Nu știu ce să fac, de cine să mă mai iau ca să am parte de un post bun pe blog. Mă bătea un gând să o despic pe Lady Gaga, dar chiar nu îmi puteam aduna ideile, deci chestia asta se va întâmpla mai încolo. Material aș avea, dar chef de o satiră nu prea.

Ce căcat am? Sunt imună la astenia de toamnă. Doar e anotimpul meu preferat. Nu sunt melancolică pentru că începe iar școala. Din contră, mă bucur că mă întorc în București, mai ales că am unde sta. Am luat și restanța, deci aș avea super motive de bucurie.

De la bun început am zis că ăsta nu va fi un blog în care spun ce chestii interesante am mai făcut eu. Poate pentru că nu fac chestii interesante de fel. Și un alt motiv ar fi că nu vreau să am un blog-jurnal de genul : “Astăzi a fost o zi tristă. M-a zgâriat motanul și îmi sângerează mâna…” Sună morbid și pe stilul meu, dar nu…I’m just not feeling it.

Ideea e că mi-am luat ceva înjurături după postul “A mai murit un cocalar” și m-a cam indispus chestia asta. Nu că ar fi ceva nou să mă amenințe cineva cu bătaie, dar acum nu mai am 16 ani…Așa că e cam ciudat. Mi se spune că dacă mi-aș ține gura ar fi mai bine, dar eu nu pot. Am ceva de spus și nu mă interesează consecințele. Asta uneori doare, la propriu!

Nu pot fi tolerantă și pupincuristă ca să fiu plăcută. Sunt o frustrată care are nevoie să vorbească.

Ideile inteligente sunt pe drum…sper!

Până una-alta…dacă nu-mi vine mie o idee genială pentru un pamflet, las pe alta să aibă lumina reflectoarelor pe ziua de azi.

Leave a Reply

