A mai murit un cocalar

Și nu oricum, ci într-un accident de motocicletă. Sincer, chestia asta nici nu mi se mai pare o știre. Evenimente de genul ăsta se întâmplă în fiecare an, dacă nu mai des. Amuzant mi se pare faptul că accidentele de genul ăsta au loc fie în drum spre sau de la un banchet (care nu era al lor) sau pe lângă Mall. Iată cum acești oameni insistă să fie cocalari până în ultima clipă!

Nu vreau să fiu insensibilă în legătură cu moartea unui om, dar dacă murea loser-ul clasei sau o persoană total “uncool” nu se făcea mult tam-tam pentru asta. Acum, dacă un cocalar moare în accident de mașină sau motocicletă, cum e cazul ultimului care a murit, trebuie musai să facem “big tribute” pe youtube, hi5 sau orice alt site și să punem la status treaba asta, pe lângă regretele eterne pe care le vom avea. Sincer, eu nu aș putea face treaba asta. În primul rând pentru că nu am prieteni cocalari și în al doilea rând mi se pare penibil.

Poate doar în lumea mea oamenii își țin durerea în suflet și plâng atunci când nu îi vede nimeni. Poate în lumea altora e mai frumos să faci un profil de hi5 special pentru cei morți. Și mai tare e când îți răspund cu un comentariu sau cu un five. Nu ar fi ciudat? Să simți că un mort îți comentează profilul? Brr…eu nu m-aș băga la spoturi extreme de genul ăsta.

Printre pozele pe carele găsești prin profilul mortului găsești multe de la un chef în care mortu’ e “barosan” sau “pe sistem turbo”. Nu ai să vezi vreo poză normală, poate cu excepția celei din album. Asta dacă nu poartă lanțul câinelui la gât și o tonă de gel pe păr. Nu vezi nimic care să-ți spună: “da, mă, săracu’ era băiat bun!”. Nu sunt un om (prea) rău, dar mă enervez la culme când vâd cum unii cocalari sunt omagiați mai tare decât Michael Jackson. Ce e și mai ciudat e faptul că toată lista mea de messenger pare să-i fi cunoscut. Cine dracului au fost oamenii ăștia? În afară de vecinul meu de la scara C care a murit tot într-un accident nu am mai auzit de niciunul dintre vedetele astea.

Omagiile pe youtube pentru decedați sunt geniale! Au poze cu băieții de pe la chefuri și cu gagicile lor mai mult sau mai puțin pițipoance. Pe fundal e o melodie rap ( zic ei) în care cântăciosul își exprimă durerea și frustrarea că a mai murit unu’ și că lumea îl va iubi mereu bla bla bla. Să nu mai menționez de fapul că sunt scrise ceva de genul “te vom iooby mereu” sau “n e dor d tn”. Sincer, mi-e silă!

Acum vreo 2-3 ani a mai murit unul care a fost big bully într-un liceu de prin Vâlcea, dar a avut mulți oameni la înmormântare. Ok, a murit! Nu trebuie să-l pupați în fund și acum. Dacă murea un bully de la mine de la liceu (sad that never happened) mă bucuram, poate dădeam și o petrecere.

Da, sunt o sadică.

Dar tot voi spune  *R.I.P. cocalarilor.

*R.I.P=Rest in piss

3 thoughts on “A mai murit un cocalar

Leave a Reply

