While learning, the devil gets your attention in several ways and my mum blogging about me(reposted)

WordPress îmi joacă feste!

Dar asta e altă poveste!

Hey, rimează!:)

Mai ales în timp ce înveți (da, învăț acum- cine știe, cunoaște!)…

Sunt o grămadă de tentații care te vor împiedica să te concentrezi asupra învățatului și care, oricât de minore și banale par, sunt oricum mai interesante decât ceea ce citești tu. Iată o serie de lucruri despre care îți poți aminti în timp ce înveți:

-că ai nevoie la baie;

-că nu ai mai dat un sms de o ora și un pic;

-că trebuie să-ți mai suni și bunicii din când în când (doar se plâng mereu de chestia asta);

-că trebuie să-ți castrezi motanul în curând (or maybe that’s just me);

-că ai putea născoci un plan genial pentru a-ți otrăvi fratele nesuferit (da, mintea mea ajunge și acolo);

-că ai poftă de o cafea;

-că trebuie să îți faci o cafea;

-că nu îți place cafeaua și o arunci în chiuvetă;

-că trebuie să speli vasele alea ca să nu se supere mama;

-că vrei să vezi ce au mai uploadat youtuberii tăi preferați;

-că vrei să le lași și un comentariu;

-că ai nevoie la baie iar (da, știu!am probleme);

-că ai vrea să mergi în Asia;

-că e foarte cald afară;

-că au zis la meteo că mâine vor fi cu 10 grade mai puțin ca azi;

-că nu îți stă părul bine și te duci în baie să îl aranjezi;

-că vrei să nu mai auzi sunetul mașinii de spălat;

-că vrei să asculți melodia aia care îți tot răsună în cap de ceva vreme;

-că Miley Cyrus e chiar drăguță și nu pricepi ce are toată lumea cu ea;

-că te bucuri că Shane Dawson e Mister Youtube;

-că te-ar înspăimânta dacă mama ta ar scrie pe blogul ei despre tine;

-că mama ta nu are blog;

-că trebuie să postezi noile desene pe DeviantArt (soon enough);

-că am nevoie la baie (ăghen);

-că mai ai un capitol din materie (deja încep să nu mai fiu pe lângă subiect);

-că nu mai ai chef de învățat (ok, ți-ai revenit);

-că wordpress face glume proaste cu tine (long story…actually not!mi-e mie lene sa zic ce și cum).

Astea sunt doar câteva din lucrurile de care îmi amintesc atunci când învăț la o materie care ajunge să mă plictisească.

Oricum, am terminat cu învățatul (partea cea mai nasoală). O să-mi iau o pauză de câteva zile și mă voi apuca de repetat (not so bad, but still sucks!).

Postul meu de geek se încheie aici!

See ya!

haha-dork-i-bet-your-dogs-name-is-ipod

4 thoughts on “While learning, the devil gets your attention in several ways and my mum blogging about me(reposted)

  1. Dyna says:

    – că afară e super cald şi pierd ultimele zile cu soare
    – că berea nu e chiar aşa nasoală
    – că pot să învăţ şi mâine
    – că o urăsc pe Miss C.
    – că era drăguţ tipul pe care l-am văzut aseară
    – că mi-e dor de Cluj
    – gata, nu mai pierd timpul, merg să mănânc nişte piure de castane

    Ah, mâine mă apuc de învăţat!🙂

Leave a Reply

