99 random things about me

Am tot văzut chestia asta pe multe bloguri și cum nu mai am inspirație de articole noi si fascinante, hai să văd dacă reușesc să scot 99 de detalii despre mine.

1.Mă numesc Anca.

2.Am 21 de ani.

3.Locuiesc în Râmnicu Vâlcea.

4.Dar învăț în București.

5.La Jurnalism.

6.Vreau casa mea.

7.Vreau să plec din Vâlcea, eventual și din România.

8.Îmi place să desenez.

9.Am 2 pisici.

10.Am cont pe Deviant Art

11.Și pe Youtube, dar nu îl folosesc decât ca să comentez clipurile altora.

12.Sunt cel mai mare fan Sailor Moon.

13.Vorbesc mult.

14.Vorbesc mult despre Sailor Moon.

15.Desenez 90% manga.

16.Urăsc manelele, maneliștii și cocalarii.

17.Mi-am dorit să fiu reporter încă de la grădiniță când toți ziceau că vor să se facă doctori.

18.Urăsc politica.

19.I-am scris Elenei Băsescu.

20.Vreau să avem o femeie ca președinte.

21.Sunt o feministă convinsă.

22.Am jucat-o pe Scufița Roșie.

23.Am spus “Ăla-i căcat?”  în timp ce mâncam un sandwich și mă holbam la un perete.

24.Oamenii din jurul meu au râs cu ochii în lacrimi.

25.Sunt ușor paranoică.

26.Nu îmi place să mi se facă poze.

27.Nu vreau să prezint știri, mai degrabă prefer să le transmit de la fața locului.

28.Port ochelari și îmi place.

29.Am vrut cândva să cânt.

30.Am cântat în fața clasei la ora de dirigenție.

31.Sunt foarte greu de impresionat.

32.Am fobie de clovni.

33.Urăsc vara din cauza căldurii.

34.Sunt născută vara.

35.Și eram ofticată că nu puteam servi bomboane la școală din cauza asta.

36.Mi-a trecut.

37.Urăsc PR-ul.

38.Adică meseria.

39.O asociez cu pupatul în fund.

40.Îmi pare rău că termin facultatea la anu’.

41.Îmi place să dorm până târziu.

42.Deși uneori mă simt vinovată.

43.Aș muri fără muzică bună.

44.O ador pe Kelly Clarkson.

45.Și pe Michael Jackson, may he rest in peace.

46.Vorbesc romgleza fluent.

47.Adică încep o frază într-o limbă și o termin în alta.

48.Nu fumez.

49.Nu beau alcool.

50.Îmi plac filmele Disney.

51.Trebuie să văd un film înainte de ora 22:00 ca să nu adorm aproape de final.

52.Oricât de interesant ar fi, mă chinui să rămân trează.

53.Sunt destul de băiețoasă.

54.Nu am purtat niciodată tocuri.

55.Și nici nu cred că voi face asta.

56.Îmi place serialul Friends.

57.57 e biletul pe care l-am tras la română oral.

58.Îmi plac trandafirii.

59.Mi-e frică de durere.

60.Nu mă încântă să stau la gazdă.

61.Am schimbat 3 gazde în 2 ani.

62.Nu cred în Moș Crăciun.

63.Nici în Zâna Măseluță.

64.Nu mi-a plăcut Twilight.

65.Dar mă amuză Twilight Spoofs.

66.Vreau să călătoresc în toată lumea.

67.Vreau să am și vlog și să am ce zice.

68.Dar nu știu să editez  video.

69.Sunt căpoasă și renunț ușor.

70.Îmi plac iepurii.

71.Îmi iubesc prietenul.

72.E cel mai frumos băiat din lume.

73.Îmi plac lepșele cu premii.

74.La una am câștigat.

75.Dar încă aștept premiul.

76.Îmi place verbul “to Chris Brown (somebody)”.

77.Îmi urăsc al doilea prenume.

78.Vroiam să îmi aleg singură prenumele.

79.Ador dulciurile.

80.Urăsc muștarul și maioneza.

81.Aș vrea ca lumea să nu mai fumeze.

82.Aș vrea să nu mai aud de crize financiare sau de orice fel.

83.Îmi place să văd poze cu vedete nemachiate.

84.Îmi sporesc încrederea în sine.

85.Am venerat Cartoon Network până să dubleze vocile în română.

86.Preferatele mele au fost și vor fi The Jetsons și The Flintstones.

87.Și The Flintstones meet The Jetsons.

88.Culoarea mea preferată e verdele.

89.Da, sunt eco.

90.Era să zic emo.

91.Am jucat un rol de emo kid.

92.Sunt împotriva operațiilor estetice.

93.Uneori vorbesc urât.

94.Folosesc cuvântul “căcat” foarte des.

95.Îmi place să zic NU.

96.Vreau să scriu la o revistă pentru femei.

97.Diferită, nu piți.

98.Vreau să reînvăț germana.

99.A, am terminat deja?:)

5 thoughts on “99 random things about me

Leave a Reply

