Cele mai proaste voci românești

De pe plaiurile mioritice răsună tot felul de triluri, unele mai plăcute, altele pur și simplu jalnice.

Nu am o ordine anume în care voi prezenta aceste animale cântătoare, așa că încep cu prima care mi-a venit în minte.

Nikita

Jalnică e puțin spus. Dude, balenele fac valuri în mare, nu cântă la Capatos, dar tu ai înțeles greșit menirea ta pe această lume. Și când te gândești că are propria sa pagină de Wikipedia, te doare capul…

Na poftim aici muzică bună de ascultat înainte de sinucidere.

Dacă ați supraviețuit “melodiei” asta, trecem mai departe…

Sexy Brăileanca

Mda…Florina Bășina…mai mult de atât chiar nu știu ce să zic de fata asta. A fost prostituata prin țări străine, dar cum curvia e meserie de scurta durată, fata noastră s-a făcut artistă. Sau, mai bine zis, hartistă.

Dar de ce o laud atât…delectați-vă singuri:)

Și iată că totuși am avut ce să zic de ea…:)

Continuând…

Oana Zăvoranu

Querida de ea…Mi-e dor de scandalurile ei la fel cum îmi e dor de cazul Elodia. Deci NU! Oana Zăvoranu suge cur. Singurul loc unde i-aș fi găsit loc era fie la reclame pentru ruj sau botox, fie în telenovele în rolul de bitch, dar niciodată…și am zis NICIODATĂ pe scenă! De ceeee?:((

Iată de ce NU ar trebui să ascultăm Oana Zăvoranu…

Ca fapt divers, de fiecare dată când am încercat să îi scriu numele, l-am pocit. Hmm…poate trebuia să îl las așa:D…Girl, you’re bad!

Neeeeext!:D

Roxy Manelista

Iată unul din oamenii care ar trebui să fie împușcați cât mai repede pentru poluare fonică. Chiar, de ce nu se dă o lege în sensul ăsta? În fine…fata asta e cap de listă la invitații lui Diaconescu și dansează pe masa prezentatorului, în ciuda faptului că e o vacă ( a înțelege că “vacă”  este un adjectiv în cazul ăsta). Și-a mai luat și bătaie în direct și tot apare! Nu mai zic nimic. Băgăm clipul.

Roll it!

Eh, de aia Mihai Morar e un prezentator bun, pentru că ține la urechile sensibile ale telespectatorilor lui. Dar tot nu am înțeles de ce l-a târât pe coinacul ăla după ea… Încă sunt pe jos de râs după ce am auzit cum îl cheamă…Marian Valorosu, auzi la el!=))

M-am ridicat și continuu…

Fernando de la Caransebeș

Mor!=)) Ăsta zici că a fost lovit cu barosu’  între picioare și a rămas de atunci cu vocea asta! Dăm drumul la clip…cuvintele ar fi de prisos.

Cum am zis…cuvintele sunt de prisos…

Simona Senzual

E imaginea ideală pentru http://www.pitzipoanca.org și face pe cântăreața. Mie, una, îmi vine să plâng.

Încă plâng…undeva în adâncul sufletului meu, plâng! Și nici nu știe matematică, deși susține că a fost la olimpiade.

Băi, și eu am zis să nu mă apuc de muzică pentru că o să mă fac de căcat!

Mă rog…

Andreea Antonescu

Când eram mică, am fost la un concert Andre cu tata. Simt că îmi vreau banii înapoi.

Trist!

Gia

Domnișoara Flash sau HTML a luat cea mai bună decizie să se lase de cântat.

Uite de ce:

Lăsați dracu’ ploaia și vântul în pace când vorbiți de sentimente răscolite!Vă rooooog!

Păi, cam astea ar fi “vocile” pe care mi-aș tăia venele. Astea și orice manea, evident!

Care sunt vocile care vă disperă pe voi?

2 thoughts on “Cele mai proaste voci românești

Leave a Reply

