A voice who sings her heart out, artista mea preferată

Girl next door cu voce de aur.Fata asta știe să cânte, nu glumă!Până și Simon Cowell și Paula Abdul au fost de acord, și credeți-mă, oamenii ăștia nu sunt deloc ușor de impresionat! Kelly Clarkson, prima câștigătoare a concursului American Idol a zguduit toată lumea cu vocea ei excepțională.

Asta spun ziarele, site-urile și posturile de televiziune. Eu, personal, o ador pe Kelly Clarkson pentru că pune viață în melodiile ei și nu există niciuna să nu-mi placă sau să nu-mi stârnească vreo emoție puternică. Fata asta poate să folosească cuvântul “suck”  într-o melodie de dragoste și îi iese o treabă foarte bună(My Life Would Suck Without You).

Te face să trăiești piesa alături de ea, te face și pe tine să cânți…Ador faptul că are “those hairbrush songs”, adică melodii care te fac să cânți în fața oglinzii cu peria de păr pe post de microfon și să te simți un superstar!Dacă ar fi să merg la o seară de karaoke, prima alegere vor fi melodiile lui Kelly Clarkson.Una din preferatele mele e Since You’ve been gone de care nu reușesc să mă satur.O ascult de prin 2004 și încă e una din melodiile mele de suflet.

Ador power-song-urile, iar Kelly Clarkson e o power singer.Pune 110% suflet în cântecele ei și chestia asta se vede. Uneori ajungi să te întrebi de unde atâta putere pentru cântat… Ce îmi mai place la ea e faptul că pune cel mai mare preț pe muzică și nu pe imagine. Nu seamănă cu Britney sau Xtina și nu e slabă moartă. Arată ca orice fată normală, nu îi e rușine că e mai plinuță. E cât se poate de reală și apreciez chestia asta la o vedetă. Îmi place că nu instigă la anorexie sau bulimie.

Muzica lui Kelly Clarkson vorbește, transmite, inspiră! Melodiile ei sunt genul din care îți creezi “melodia noastra”(în cazul cuplurilor), “melodia mea de suflet”(dacă ești trist ori fericit, sigur are o melodie care să se plieze pe ceea ce trăiești sau pe ceea ce ești) sau “melodia pe care o s-o cânt diseară la karaoke”. Totul depinde de stare.

Ea nu cântă bine doar piesele ei, dar și pe cele ale altor artiști. Am ascultat-o când cânta Without you de Mariah Carey sau Respect, melodia lui Aretha Franklin. Cântă ca un înger și îți face pielea ca de găină.

O ador pur și simplu! Oricine i-ar auzi măcar o melodie, s-ar îndrăgosti de vocea ei și ar asculta-o din nou și din nou și din nou…:) Cântă din suflet și face treabă bună. Nu e numai American Idol, e my idol…

Kelly, you truly rock!

2 thoughts on “A voice who sings her heart out, artista mea preferată

Leave a Reply

