Vreau tricou de la Aiko pe care să scrie…

“Oprah wants me on her show.I said Later, I’m busy .”

Mor după tricourile cu mesaj, iar acum, fetele de la hotcity îmi dau ocazia să îmi creez propriul tricou. Mereu mi-a plăcut să îmi imaginez cum ar fi să o refuz pe Oprah Winfrey. Ăsta da tupeu!Femeia asta găzduiește unul din cele mai tari show-uri de pe planetă și eu sunt marea vedetă care o refuză.Ok, pot visa la chestia asta, sau o pot pune pe un tricou, de ce nu?Eventual și cu o poza cu Oprah supărată că am zis “nu”.

Oprah, stai liniștită, că dacă o să câștig tricoul de la Aiko, poate trec pe la tine în emisiune să mă laud cu el:D

Cum am spus, tricourile cu mesaj sunt o mare slăbiciune de a mea și ar fi tare interesant să afișez unul cu un mesaj ca cel de mai sus.Oprah e una din cele mai puternice femei din lume și o admir foarte mult.

Dar tricoul asta m-ar face super-încrezătoare în mine însămi și va fi o mândrie să îl port:D

Oprah, you still rock, and I promise I’ll sqeeze in some time to see you. Peace out, girl!

2 thoughts on “Vreau tricou de la Aiko pe care să scrie…

  1. oana says:

    Postul tau e de departe cel mai bun. Chiar daca n-ai castigat tricoul, pt mine vei ramane mereu o castigatoare. >:D<
    Te astept cu o idee buna pentru noua leapsa, dar nu cu cea pe care mi-ai spus-o mie.😛 Aia e demna de Sick TV, si trebuie sa strangem materiale pana cand ai lansarea. ;))

Leave a Reply

