Poop-ing, clasa a XII-a și de ce nu am avut majorete în liceu?

Nu o să scriu un post despre cum mâine e ziua mea și mă aștept să mă bombardeze toată blogosfera cu mesaje de “La mulți ani!” sau chestii de genu, poate pentru că deja am făcut un intro la postul ăsta ce bate un apropo.

În fine, trecem la subiect. Azi eram acasă și am zis  “Hai să frunzăresc albumul meu de clasa a XII-a și să imi amintesc de anii ăia drăguți”. Bine. Mă uit eu și pe poze și pe  “declarații” (așa îmi place să le numesc) și observ că majoritatea colegelor mele mi-au urat mult succes( sau succesuri, cum îmi place mie) și mi-au trântit un “poop”. Ah, ziceți că am fost cea mai tare colegă și apoi îmi aruncați cu căcat în pagină?

Oricum, era un mare trend pe vremea aia să zici “t poop” în loc de uzualul “te pup”. Nu știu sigur de ce, probabil pentru că era messengerului ne-a tâmpit rău de tot. Cred că am avut un lucru în comun cu colegele mele de liceu. Ele ziceau “poop”, eu ziceam “căcat”, deci eram cam pe aceeași lungime de undă. Bine, eu nu aveam aur la gât, urechi, nas, mâini și nici măcar la picioare. Mereu mi-a plăcut să fiu paria clasei. Cred că a fost pedestinată treaba asta, dar pe mine nu m-a deranjat. Mai bine diferit, decât tras la xerox ( am zis! ).

Îmi plăcea la nebunie poza mea din album pentru că stârnea reacții gen: “tipa asta dă la Litere,nu?”. Mda, am dat și la Litere, dar am abandonat ideea, pentru că deja învățasem alfabetul. Ok, iar sunt ironică. Așa…o altă chestie pe care o regăseam în album era celebrul text “nu te voi uita niciodată”. Asta nu poate însemna decât două chestii: ori mori, ori pleci pe cealaltă parte a planetei și nu te vor mai vedea niciodată, deci tot mori. Oricum, faza asta cu neuitatu’ în vecii vecilor amin e mai mult o mâncare de căcat în masă.”Prietene” bune din liceu care au zis că vom ține legătura și că nu ne vom uita niciodată, ori nu îți răspund la telefon, ori au uitat de existența ta pe această planetă, deci ai murit. Nu mă deranjează, m-a ajutat să fac trieri între contacte și prieteni.

Numărai persoanele cu care mai țin legătura. Se pare că și aici am dat de numărul magic 3. Da, cu 3 persoane mai țin legătura.Nu la fel de mult cum mi-aș dori, dar încă ne avem numerele de telefon și vorbim și pe messenger.

A fost frumos în ultimii 2 ani de liceu. Primii 2 au fost de tot căcatul, pentru că am nimerit într-o clasă de căcat. Aveam în clasă atât cocalari cu clonțu’ mare, cât și fufe cu figuri și aere mai rău ca oamenii care recent au mâncat fasole. Trebuia să lingi în cur ca să nu-ți iei bătaie și să taci când vorbea “crema curului”. Nu am putut niciodată să tac, și mi-am spus părerea referitoare la ce m-a enervat. Asta m-a și costat, dar hey, ăsta e liceul. Muiști care nu suportă adevărul și copii nepopulari cu multe de zis ( eu eram în categoria secundă, evident ).

Liceul este perioada în care am spus de cele mai multe cuvintele “căcat” și “muie” . Nu îmi pare rău, că am spus când și cui trebuia, deci e clar cât de mare era densitatea căcănarilor și muiștilor în C.N.M.B.

Cum există și excepții,  am întălnit și oameni super de treabă, dovadă că încă mai ținem legătura.

La voi cum a fost în clasa a XII-a ? Ce declarații tari din album aveți? Ați avut căcănari și muiști în clasă sau chiar voi erați ăia? Chiar, noi de ce nu am avut majorete?

2 thoughts on “Poop-ing, clasa a XII-a și de ce nu am avut majorete în liceu?

  1. Andreea says:

    Ah, cât urăsc “cuvintele” astea à la messenger & hi5 ! Încă nu am terminat clasa a XII-a -mai am doi ani- dar sunt sigură că până atunci, vor apărea şi mai multe noţiuni şi o să mă chinui să descifrez fiecare propoziţie din albumul clasei (:

  2. oana says:

    Oau, dar ai scris mult, nu gluma… Ce sa zic? La mine a fost f frumos in liceu. Evident ca eram impartiti pe bisericute, dar eu mai pastrez legatura cu bisericuta mea si acum. Si in zilele bune suntem in stare sa ne strangem pana la 10 oameni, ceea ce mi se pare mare lucru.
    A fost si un an obositor, ca deh, invatam pentru bac si pentru admitere, dar mie mi-au placut anii de liceu fff mult. Bine, ii ador si pe astia de facultate, deci e bine.😉
    Nici noi n-am avut majorete, stai linistita. Si am luat bataie la meciul cu profii.😦

Leave a Reply

