Desenul copilăriei mele

Două cuvinte: Sailor Moon.

Am iubit desenele astea și am urmărit cu sufletul la gură fiecare episod.De când așteptam oportunitatea de a scrie despre Sailor Moon, obsesia mea din copilărie…Am plâns, am râs, m-am simțit și eu o Sailor Senshi.Aveam în jur de 8-9 ani când le-am văzut pentru prima oară.M-au făcut să cred, pe vremea aceea, în miracole, să cred că prietenia e unul dintre cele mai importante lucruri.În clasele primare aveam popriul meu stilou care mă transforma într-o Sailor Senshi.Desenasem o stea, o decupasem, o colorasem atent și am lipit-o de stilou.Într-o oră de aducație fizică din curtea școlii, mi-am scos stiloul din gheozdan și am strigat: “Putere Moon, transformă-mă!”.

Nu eram dezamăgită că nu arătam ca o Sailor Senshi pentru că eu simțeam asta în adâncul sufletului.Eu eram Sailor Moon și menirea mea era să fac lumea mai bună.Aveam până în 10 ani…

Nu am încetat să iubesc Sailor Moon.Nu trecea zi fără să mă gândesc, să vorbesc, să desenez sau să vizionez Sailor Moon.Una din aceste acțiuni era executată ca gest reflex.Iubeam Sailor Moon.Trăiam pentru a vedea Sailor Moon.

Traducătoarea serialului se chema Anca Petrescu.Aveam o mândrie maximă în suflet că numele meu e oarecum conex cu cel al lui Sailor Moon.

Spre fericirea mea, seriile au fost preluate și de TVR2 la un moment dat.Le-am văzut din nou, am fost din nou fericită.Radiam pentru că știam că vine ora 16:00 și aveam să aflu ce mai face Usagi.În timp, am ajuns să fac legături: fiecare planetă reprezentată de sailors este și planeta care le guvernează zodia.De aici a rezultat că Sailor Moon era rac, Sailor Marte berbec, Sailor Jupiter săgetător și așa mai departe…Trăsăturile fiecărei zodii se potrivea fiecărei Sailor Senshi.

Ajunsă în gimnaziu, pasiunea/obsesia pentru Sailor Moon a persistat.A fost perioada în care am desenat cele mai multe Sailors.Aveam chestia asta în sânge.Ca un drog.Dar îmi plăcea și nu mă mai săturam. Ciudat e că drogul ăsta a avut urmări pozitive.Un desen de al meu cu Sailor Moon a ajuns peste hotare la o expoziție.Am fost flatată.

În liceu, Sailor Moon mă calma și mă ducea pe Memory Lane.Mă făcea din nou copil.Retrăiam sentimentele alea frumoase de visătoare/luptătoare.Mă făcea să sper că și eu pot avea The Best Of Both Worlds.Înainte de admiterea la a doua facultate mi-a dat înapoi forța pe care am pierdut-o.

Anul întâi de facultate ar fi fost și el trist dacă nu mai aveam măcar o parte de Sailor Moon cu mine, chiar dacă trecusem cu puțin de vârsta majoratului.Vroiam Sailor Moon.Ca un drog.

De Crăciun, am primit cel mai frumos cadou din lume: toate sezoanele din Sailor Moon.Alina, încă îți sunt recunoscătoare.I-ai redat unui om copilăria înapoi.Mulțumesc!

Am văzut și cele trei filme Sailor Moon.Am avut și albumul când eram mică.Mama l-a aruncat și chestia asta m-a marcat.De ce?

Dar, am avut norocul ca Luisa, o foarte bună prietenă, să mi-l doneze pe al ei.Și ei îi mulțumesc!

Se pare că totul se leagă.Prietenele mele m-au ajutat să nu pierd niciodată legătura cu Sailor Moon și le mulțumesc pentru asta!

Anul doi de facultate.Urma un referat despre semiotica cinematografiei.Ce să aleg la studiul de caz?Ați ghicit!Sailor Moon!Am pus mult suflet în proiectul acela, păcat că unii nu l-au înțeles…Nu prea contează, nu trebuie să împărtășim cu toții aceeași pasiune.Poveste lungă.Oricum, am luat 10 pe proiect și sunt foarte fericită că am putut vorbi despre Sailor Moon și la facultate.

Theea, o altă prietenă foarte bună, îmi spune Usagi^.^.Îi mulțumesc pentru că o vede pe Usagi în mine!Așa mă are și în telefon.Îi mulțumesc încă o dată.

Am o colegă de grupă care îmi spune chiar Sailor Moon și mereu când mă vede imi face semnul \m/.Da, Ramona, eu voi salva lumea!Just wait and see!Și ție îți mulțumesc că o vezi pe Sailor Moon în mine.

Iubesc Sailor Moon și voi spune asta și când nu o să mai am dinți în gură!

Sailor Moon mi-a marcat copilăria și este cu mine oriunde.

Acum am 20 de ani.Sailor Moon e eternă.Va fi mereu puștoaica de 14 ani care mă fascina prin felul ei de a fi și prin modul de a mă face să mă simt și eu Sailor Moon în fiecare zi!

Sailor Moon, îți mulțumesc!Îți mulțumesc pentru o copilărie superbă!

11 thoughts on “Desenul copilăriei mele

  1. MagicDreamForever says:

    Buna!Am 12 ani si sunt din bacau!la varsta de 8 ani am auzit si eu despre sailor moon dar pe atunci traiam o alta fantezie care s-a sfarsit la TV dar care chiar si acum traieste in sufletul meu alaturi de celelalte!in 2009 am fost curioasa sa vad despre ce e vorba in serial !si am ramas uimita de magia care m-a coplesit in timpul vizionarii…am fost purtata spre o alta lume in care si eu aveam un rol important si inca il am:cel de a crede in miracole!Va felicit ca nici in ziua de astazi nu v-ati uitat prietenele si ca inca aveti in inima un zambet de copil!:) si sper ca si eu sa reusesc:)

  2. oana says:

    Si eu am adorat desenele astea. Din pacate, nu am vazut chiar toate episoadele. Am vrut sa le revad si eu in anul intai, cand le-ai vazut tu, dar am avut rabdare doar de 17 episoade. Le pastrez o amintire frumoasa, dar acum nu ma mai identific cu ele.
    Imi placea sa cred ca sunt Sailor Marte. ;))

  3. Ciupanezul says:

    Foarte frumos. Am stat astazi sa citesc absolut toate articolele participante la concurs. Un loc prea mare nu am luat, dar iti ofer din toata inima premiul pe care eu l-am castigat! Felicitarile mele si imi pare rau ca nu iti pot oferi mai mult. Dupa un top al meu tu ai fi prima, urmand grim_criss cu review-ul lui si restul, pentru ca ceilalti sunt toti la fel.

    • missbrightmoon says:

      Mersi frumos de apreciere.Îmi pare rău că oamenii ăștia și-au bătut joc de oameni care au pus suflet în ceea ce au scris.Eu chiar îmi puneam ceva speranțe în concursul ăsta, dar se pare că unde lucrurile sunt aranjate, articolele cu suflet nu prea au șanse.
      Poftim, există favoritisme până și în blogosferă.

  4. elena m says:

    buna anca. nu am mai auzit de mult nimic de tine..nici macar nu stiam k ai dat la o a doua facultate..felicitari!!!😀
    citind ce ai scris tu aici..mi-am adus aminte k te-am vazut o data la scoala..intr-o pauza desenand ..sailor moon. nu mi-am dat seama k esti atat de pasionata/obsedata de desenele astea.
    si eu le-am urmarit knd eram mai mik, dar nu imi mai aduc aminte mai nimic din ele…inteleg totusi ce simti knd le revezi…copilaria… acelasi sentiment il am si eu, knd vine vorba de tom&jerry :D:D:D
    te pup.pa….si mult noroc..

    • missbrightmoon says:

      Scoanxo!Ce dor îmi era de tine:*
      Ce mai faci?Mersi de comment și de vizită.Te mai aștept pe My Own Moon.
      Și eu te pup și poate mai vorbim!

      P.S: era vorba că am dat la jurnalism după ce am renunțat la ideea de a sta la litere:)

  5. insanemaverick says:

    ce tare…da, si eu eram innebunita dupa desenele astea si stiu ca eram clasa a doua si inca ma duceam si desenam pentru cei de la gradinita pe care o terminasem, le desenam tot ce vroiau din sailor moon si ei colorau si era o bucurie🙂 cat despre treaba cu zodiile, ma mir ca n-am facut niciodata legatura asta, cu toate ca Sailor Jupiter mi-a placut mereu si eu sunt sagetatoare:) tare tare, good point

Leave a Reply

