Don’t beat it!

Dragă Michael,

Nu, tu nu ai murit! Vei fi mereu o legendă vie. Acum plouă, deci se simte cum toată populația Terrei îți plânge moartea. E trist… Știu că nu mai e loc de cuvinte, dar trebuia să aștern câteva gânduri pe hârtie. Asta e o zi care va intra în istoria muzicii pop ca fiind cea mai sumbră. Știam că erai bolnav, dar chiar în halul ăsta? Nu e cinstit, dar poate că viața nu îți dă avertismente prea clare că vă despărțiți. Încă sunt în stradiul în care nu îmi vine să cred. Chiar ieri îți ascultam una din melodii, “Beat it”, dar nu era o aluzie la tine, nu avea nimic de-a face cu faptul că tu trebuie să “o ștergi”.

Speram să te mai auzim cântând hiturile pe care le fredonăm și acum și să dansezi numai cum știi tu.  Da, știu, te-o fi copiind Justin Timberlake, dar nimeni nu te poate înlocui. Nu îmi plac siropurile și chestiile sentimentale, dar nu mă pot împăca cu gândul că ai murit. Ai lăsat în urma ta capodopere. Melodiile tale sunt veșnice și nu cred că ne vom sătura să le ascultăm.

Am auzit că plănuiai un turneu care începea fix de ziua mea, pe 13 iulie. De ce a trebuit să pleci? Acum în loc de Thriller vom asista la o tragedie…Tragedia că nu mai poți cânta despre Thriller. Și tare aș fi vrut autograful tău, dar se pare că nici ocazia asta nu o s-o am, dărămite un interviu cu tine pentru prima data când voi fi reporter…

Cât de geniale erau clipurile tale, mai ales Black&White cu blondu’ ăla mic și simpatic, Macaulay Culkin. Apropo, să știi că și lui îi e dor de tine. Dar ce știi tu…te-ai grăbit să mori…De ce?

Nu îmi găsesc cuvintele potrivite să-ți zic cât îmi pare rău că ai plecat.Să știi că nu vorbeam serios când fredonam “Beat it” . Dar tu repede ai interpretat greșit…

2 thoughts on “Don’t beat it!

  1. level7even says:

    Desi nu am fot vreun fan infocat si eu fredonam beat it cu cateva zile inainte sa. . . .Ciudat. Imi pare rau pt ca Michael a fost mai tare ca Elvis, mai tare ca oricine. Imi pare rau pt ca sunt siugra ca stresul prin care trecea cu turneul pe care-l pregatea si-a spus cuvantul. Stresul de a fi mereu intepat si sabotat atat de presa tabloida cat si de celelalte ‘vedete’ invidioase care poate ca abia asteptau ca el sa moara ca sa se mai ridice ele in topuri. Nimeni nu avea talentul lui Michael, vocea lui miscarile lui, piesele lui. Michael a fost numai unu’. And he will remain forever “INVINCIBLE” in music “HiSTORY”.

  2. Gravisher says:

    Cantecele lui ne faceau mai optimisti,mai increzatori in noi insine,si mai fericiti.
    Ne fac si acum dar de fiecare data cand aud vreo melodie de-a sa nu pot sa nu ma intristez gandindu-ma c aa murit

Leave a Reply

