Me and my friends (tag)

Ok, de data asta scriu în română.

Girls, this one is for you!

Cum zicea și Oana , prietenele sunt importante.Cu ele poți vorbi orice, oricât și oricând.

Răspund la provocarea de a vorbi despre prietenele mele.

Fetele de la facultate(v-am pus în ordine alfabetică, să nu vă certați)

Corina:“Sindromul Liviu Rebreanu”.Ăsta e diagnosticul pe care i l-am dat Corinei în momentul în care scria la un test ceva despre România și ca să aibă mai mult, a zis “dar la fel ca în România avem și în Franța”.Îmi venea să râd în timpul testului.Cum să nu o iubești?E singura fată care poate să îmi zică “iubita”.Altele nu au privilegiul ăsta.E simpatică, pot să vorbesc cu ea despre orice și are mereu grijă să ne întâlnim la Crângași să mergem la școală împreună.A,și e dependentă de telefon.E adorabilă când primește un mesaj nou(cam la fiecare 10 minute).E populara fata.Mi-e drag de ea.Face un botic absolut adorabil și mă sună când suntem la maxim 50 de metri depărtare în metrou.

Oana:În primele zile de facultate mi-am zis:”În sfârșit un om normal care are Cosmote”.Deci puteam vorbi mai mult cu ea.Nu e ceva discriminator, dar e de punctat.De atunci și-a luat și Corina.E un început…Revenind la Oana.Îmi place de ea că mă menționează pe blog, e deșteaptă foc, se bagă în multe activități extracuriculare și rezistă în cameră cu încă 5 suflete.O admir.Nu am să zic nimic de băutură, dar e tare simpatică atunci când e mahmură.Ok, asta mi-a scăpat.:D

Raluca:E îngrozitor de drăguță și amabilă.Asta cu noi, că suntem prietene, dar pe alții îi mănâncă de vii.Nu îi place metroul, dar noi tot o iubim!Există șanse să fim colege de apartament de la anu’, asta dacă nu găsim ceva mai bun.Are un prieten pe care îl iubește foarte mult.Asta e primul lucru pe care l-a zis și pe care l-am reținut.E frumos să fi prietenă cu cineva care are atâta dragoste de oferit(concentrata în peste 3 ani de relație-la mai mult!).Raluca e o scumpă, mai ales când se ceartă cu proștii.E adorabilă!

Theea:Doamne, nu mi-a venit să cred că tipa asta super tare e cu mine în facultate!O știam de la tv, dar nu mă gândeam că vom fi prietene atât de bune.She calls me Usagi.Ador asta!Așa mă are în agendă. She can rock out!Desenează, cântă, prezintă și e genială în toate.E super deșteaptă și are niște glume super!Mama ei e genială.Meseria ei e genială.Melodiile ei sunt geniale.Nu îi sunt numai prietenă, îi sunt și fan.Mi-a zis că sunt singura persoană cu care va ține legătura și după facultate, și asta înseamnă enorm!Rock on, Theea!Love you, girl!

Prietenele mele de când lumea

Irina:Ne-am cunoscut la meditație la română în clasa a 8-a și nu am fost niciodată colege de clasă.Dar asta nu ne-a împiedicat de la a fi prietene.De la ea am învățat că poți înjura subtil (“mizda pătii”).Am fost colege și în liceu, dar din nou, niciodată de clasă.Mama ei e genială.Irina a fost ținta unei farse de ale mele, dar cum ea nu era acasă, țintitul a fost fratele ei, Bobi.Nu, un pechinez nu poate viola un saint-bernard, stai liniștit!:))Amândouă am fost mereu anti-piți și anti-dive.Acum e plecată cu bursă în Turcia, dar se întoarce săptămâna viitoare,Asta e o ocazie să îi amintesc să mă sune cum ajunge în București.Te iubesc,Irina!Mi-e dor de tine.

Sandra:A avut ambiția să fie blondă.Este.A avut ambiția să intre la academie.A intrat.Ne știm din clasa a 7-a.Vai, ce copii eram pe atunci.Într-a 8-a am luat-o pe căi separate, dar nu am uitat să ne întâlnim.E exemplul perfect la sintagma: “Contrastele se atrag.”Îi vine ușor să mă omoare, dar încerc pe cât posibilul să îi distrag atenția de la asta și schimb subiectul.Îi stă bine în uniformă de ofițer și vreau și eu să știu cum se menține așa subțire.O invideiz(a se citi “o admir”) pentru asta.E încăpățânată până la Dumnezeu, dar asta o face deosebită.Mi-e dor de ea și îmi pare rău că ne vedem din joi în Paște.O iubesc până la moarte.Deci, nu ma omorî, că se termină iubirea.:))

Cristina:Sandra mi-a făcut cunoștință cu ea.Ne-am înțeles bine din prima clipă și am rămas bune prietene.E o fată deosebită și îmi pare extrem de rău că o văd doar de 2-3 ori pe an.Cu ea râd de mă prăpădesc.E genială.Ne place să descoasem firul în 444444 și ne spunem “sisu meu”.E o prietenie deosebită.Țin foarte mult la ea și abia aștept să o revăd.Poate peste o lună ne vedem la un suc, o pizza, că tot vine ziua mea pe 13 iulie!:D…Criss, fii tare, te susțin!(știm noi).

Prietenele mele din liceu

Denisa:O ador pe coplia asta!S-a mutat la noi în clasa a 12-a și mi-a devenit o prietenă pe cinste!Am jucat pe marea scenă a viselor, am fost Scufița Roșie și ea Cenușăreasa.A plâns cu lacrimi când am întrebat dacă “Ăla-i căcat?” în culisele de la Primăvara Artelor.A dormit la mine de câteva ori și Kitty a lins-o în ochi(da, da, i-a placut=)).S-a stresat ca dracu pentru BAC și tot l-a luat cu o notă grandioasă.Pot sta de vorbă cu ea peste 2 ore la telefon(asta când îmi răspunde).Ea m-a intitulat “her bitchy best friend” și tare îmi e dor de vremurile din liceu. Cu ea mi-am petrecut 2 ore din banchet doar povestind despre lună și stele și a fost genial.Ah, și mi-a dat pizza pe gratis.Ah, și ce pizza.Dar nu de asta o iubesc.O iubesc pentru că e o super-prietenă!Popeasco, hai să ne vedem pe 13!:D

Luisa:Un copil aparent retras din care am reușit să descoper un om extraordinar.Și ei îi cer scuze că ne vedem din joi în Paște, deși amandouă învățăm la Universitate.O rockeriță autentică ce sper să nu mai fumeze că nu știu ce îi fac!Era the sad bunny în liceu, dar eu și Denisa am rezolvat problema asta până la urmă.E genială când vorbește urât, pentru că tot dulce rămâne.Are cel mai frumos păr roșcat natural din întreaga planetă și îi plac cicatricele.Semnul meu de la operația de apendicită i se pare sexi.Mă simt flatată.Louis i-a rămas apelativul pentru că Family Guy e pur și simplu genial! Și Luisa va fi un arheolog pe cinste, garantez!

Diana:Rich Bitch eu.Brigites ea.Doamne, cât am mai râs la faza asta!A fost criminală!A fost colega din fața mea cu care râdeam din absolut orice.Era o briză de bunădispoziție.Încă e dar…ați ghicit, ne vedem rar!Noi două ne-am vândut vacile odată cu perioada crizei, că oricum nu mai erau feșăn.Queridele și divele ne-au urât în liceu.Bine, mai mult pe mine, că eu eram aia căreia nu-i conveneau multe.Dar făceam o echipă al dracului de bună.Acum Diana o să se mărite și sper să mă cheme la nuntă.You rocked,Brigites.Rich Bitch te iubește!:D

Îmi iubesc prietenele.

12 thoughts on “Me and my friends (tag)

  1. missbrightmoon says:

    Să sperăm.Cine știe?Hai mă, că nu e dracu(Moraru) atât de negru.E doar gras cu burtă.Noi cum de avem curaj?:P…În plus, poate avem baftă să facem cu altcineva!:D

  2. raluca says:

    Impreuna facem o pereche irezistibila, tu cu “nu”, eu cu gura mare! Nu se pune nimeni cu noi :)). Si mai avem timp un an sa exersam :p. Inca mai sper ca se razgandesc si fetele si opteaza pt jurnalism in ultimul an (ati auzit, cori, oana?!) Pupici!!!!!!!

  3. Coryna says:

    Deci mi-au dat lacrimile cand am citit ce ai scris despre mine. Nu stiu daca a fost de fericire sau a fost de tristete, ca nu o sa mai fim colege..
    Foarte tare. Mi-a placut super mult ! :X :X :X
    Ai vazut ce putin am scris la oana pe blog? Deci m-am tratat.. nu o sa mai sufar de sindromul Liviu Rebreanu.. .. pana in anul 3 de facultate, bineinteles :))
    Cu cine ma mai duc eu la Leu in anul 3?😦😦 Cine mai rade de “boticul meu”? Si cui o sa ii mai spun eu, foarte fericita, ca ” Am primit un msj ! Am primit un msj ! ” ?😦 ..uof…
    Da’ eu tot va ube mult mult mult mult mult mult mult de tot :X doar sunteti iubitele mele :X

    Coryna

  4. oana says:

    Ma bucur ca ai raspuns asa repede la indemnul meu.
    Observ cu tristete cu nu prea te-ai mai vazut cu prietenele tale mai vechi…:(
    Dar niciodata nu e prea tarziu. Poate ca asta e impulsul de care aveai nevoie pentru a relua niste legaturi.
    Pe noi n-o sa ne pierzi, chiar daca ne parasesti pentru a merge la jurnalism.

    Frumoasa caracterizare imi faci… :))) Imi place pana la partea cu mahmureala.😛 Dar nu conteaza, tot te iubesc. :*
    Group hug!

  5. Irina says:

    sa stii ca intre timp mi-am mai pierdut din subtilitate… da’ iti zic la telefon, cum ajung in Bucuresti ;))

Leave a Reply

