Dragă Elena…

Here’s an e-mail I wrote to the President’s daugther who is running for European Parliament.

Bună ziua, domnișoară Băsescu.

Numele meu este Anca Petrescu și am 20 de ani.Am intrat pe site-ul dumneavoastră și am fost stupefiată să văd că aveți o rubrică de donații.Nu o să vă bag textul că sunteți fiica președintelui și că e o nesimțire să cereți bani de la oameni.

M-am uitat de 2 ori să fiu sigură că nu mi se pare. Înțeleg că sunteți candidat independet(deși chestia asta e fumată, că așa orice neica-nimeni putea să candideze la europarlamentare), dar nu mi se pare normal să cereți donații.Pentru ce?Dacă cereți bani de la noi, oamenii obișnuiți, ce speranțe să mai avem la salarii mai mari, burse mai mari, pensii mai mari? E o investiție în dumneavoastră?Sincer, mie nu mi se pare profitabilă.Sunteți prea tânără și mai aveți multe de învățat.Am văzut ce s-a întâmplat zilele trecute la Ploiești și cum i-ați numit pe studenți “frustrați și înrăiți”.Sunteți conștientă că acei “frustrați și înrăiți” nu vă vor vota nici în ruptul capului după ce ați spus lucrurile astea despre ei?Și eu sunt studentă, deci și eu poate sunt frustrată și înrăită și m-am simțit atacată de ceea ce ați spus. Da, nu îmi place țara în care trăiesc pentru că nu îmi oferă nimic spectaculos.Mai am un an de facultate și mă întreb cum o să mă descurc după.Îmi pun problema “când o să am casa mea și nu o să mai stau în chirie?”.

Dacă votez eba, ce beneficii o să am?Voi fi reprezentată în Parlamentul European de cineva care nu știe să vorbească coerent limba română,care se încurcă din 2 în 2 secunde.Asta mă întristează.Nu vreau chestia asta. Oricum, vreau să văd cum se va schimba viața mea și a altor “frustrați și înrăiți” după ce votez eba.

Speranțe am multe.Una din ele e să primesc un reply la acest mail.

Multe “succesuri” vă urează un viitor jurnalist revoltat pe țara în care trăiește.

And she gets plastic surgery from our money!Public money!I don’t want my money to go into her mouth!Literally!

3 comments

  1. Pingback: Dragă Traian… « My own Moon
  2. oana · June 3, 2009

    Foarte tare!!! :)) Sa ma anunti daca iti raspunde ceva, cu toate ca ma indoiesc. 😛

    • missbrightmoon · June 3, 2009

      Am vorbit cu consilierul ei de imagine.Mi-a zis că se rujează și nu are timp….of of,vedetismul ăsta!

Leave a comment